Origineel geplaatst door conso
[B
[Catalunya Nou dit is anders geweldige kritiek waar Hans wat mee kan. Jij gaat echt in op muzikale elementen. Voel je jezelf zo geweldig? Zit een beetje anderen belachelijk te maken. Conso? Wat maak jij eigenlijk voor muziek? Ver beneden de norm mag ik hopen]
-Waar heb jij ook maar in de meest subtiele zin opgevangen dat ik mezelf ook maar een beetje geweldig zou vinden Catalunya? Ik deed een uitspraak met lottoballen als metafoor, waar jij trouwens nogal 'herkennend' op reageerde (Quote: "die opmerking van die lottoballen, daar kan ik inkomen. Dit is niet belachelijk bedoeld, maar het lijkt wel alsof je steeds naar dezelfde loop zit te luisteren.") om aan te geven hoe de track op mij over komt. Het 'per lijntje' bespreken lijkt mij in zo'n geval nogal overbodig want ik vind persoonlijk het geheel een hapklare brok, dat heb ik toch wel duidelijk aangegeven. Dan wil ik helemaal niet doorzeuren (want dat wordt het dan) over 'de baslijn iets naar links' of 'de lead een oktaaf omhoog'. Let wel, dat kan bij enthousiasme over de opzet van de track heel nuttig zijn.
Maar begrijp ik misschien dat je bedoelt dat ik geen recht van spreken (of recht van kritisch reageren op aangeboden materiaal) heb nu?
[/B]
Iedereen heeft hier recht van spreken. Ook het recht op kritiek geven. Maar ik vind het niet leuk mijn naam geciteerd te zien staan in jouw post en dat de kritiek die ik Hans geef ontkracht wordt door wat onnozele opmerkingen
Spreek voor jezelf. Is de enige tip die ik je mee kan geven