Thoraval
Ouwe rot
Ja ik heb inmiddels weer wat meer nagedacht en met mijn people who know some people gepraat, ofwel iemand die vroeger zelf mixers bouwde en die er eigenlijk best wel heul veel van weet puur technisch gezien... van modernde merken weet hij weer heel weinig tot eigenlijk niks, maar hij heeft beloofd me te ondersteunen in mn keuze...
En jaja nu neig ik weer meer naar de Mackie!
Maar hij heeft me wel opmerkzaam gemaakt voor het volgende: Omdat ik techno, drum b bass, en wat live instrumenten wil gaat mixen (bot gezegd) heb ik eigenlijk niet zoon behoefte aan bikkel goeie mic preamps, als ik ooit nog wil gaan zingen kan ik een losse mic preamp kopen etc...
nou had ik daar nog nooit aan gedacht en veranderd dit dus wel enigsinds mn eis aan de mixer...
Is behringer zo goedkoop omdat de micpreamps bagger zijn of Mackie zo duur omdat er
in zitten?
Of beinvloeden mic preamps de prijs niet zo heel erg en is het meer een overall build quality?
En jaja nu neig ik weer meer naar de Mackie!
Maar hij heeft me wel opmerkzaam gemaakt voor het volgende: Omdat ik techno, drum b bass, en wat live instrumenten wil gaat mixen (bot gezegd) heb ik eigenlijk niet zoon behoefte aan bikkel goeie mic preamps, als ik ooit nog wil gaan zingen kan ik een losse mic preamp kopen etc...nou had ik daar nog nooit aan gedacht en veranderd dit dus wel enigsinds mn eis aan de mixer...
Is behringer zo goedkoop omdat de micpreamps bagger zijn of Mackie zo duur omdat er
16 new precision-engineered XDR(tm) Extended Dynamic Range premium studio-grade mic preamps with:
Ultra-wide 0-60dB gain range
130dB dynamic range, 24-bit digital ready
192kHz Bandwidth
+22dBu line input handling
Distortion under 0.0007% (20Hz-20kHz)
in zitten?
Of beinvloeden mic preamps de prijs niet zo heel erg en is het meer een overall build quality?