logic gerucht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
op zich logisch (logic!) dat zoiets geld oplevert...
je zet iets neer wat beter is dan alles (volgens de gebruikers tenminste)
je maakt het onbereikbaar voor een grote groep gebruikers
dus er is vraag gecreeerd wat de waarde van het product weer doet stijgen
als ze daarop kunnen inspelen dan is dat vast en zeker winstgevend, lijkt me, ongeveer :)

Origineel geplaatst door Ensemble
Apple had toch alle aandelen van Emagic overgenomen?

En dan heb je toch ook wel het strategische beleid in handen lijkt mij en dan snap ik dit gerucht niet?

Waarom zou Apple dit toestaan? Of heeft Emagic slim onderhandeld?

Tja, zullen jullie waarschijnlijk ook niet weten maar ik vind het toch raar hoor.
Hele continenten die of al een G5 hebben gekocht of dit van plan waren, m.n. voor de implementatie van Logic, krijg je nu dit.. Wordt een leuk verhaal dit, als het allemaal klopt natuurlijk.

Op zich niet zo raar,ook dat steinberg zich richt op mac
En de resultaten van de verwachtingen tegen vielen t.o.v de overstap pc mac.(zoals over gespeculeerd is dan)
Denk ik dat het helemaal nog niet zo gek is,dat emagic(mac) zich gaat richten op de pc markt.

Ik hou maar even op met speculeren totdat er concreet nieuws is van Emagic.

Heeft niet zoveel zin om hier al te voorbarige conclusies te trekken.

Origineel geplaatst door Roel
op zich logisch (logic!) dat zoiets geld oplevert...
je zet iets neer wat beter is dan alles (volgens de gebruikers tenminste)
je maakt het onbereikbaar voor een grote groep gebruikers
dus er is vraag gecreeerd wat de waarde van het product weer doet stijgen
als ze daarop kunnen inspelen dan is dat vast en zeker winstgevend, lijkt me, ongeveer :)

Ik had idd al begrepen dat je echt logic Fan bent. Maar om nou te zeggen dat het beter is dan de rest? Je vreog net niet een logic cubase discussie te beginnen maar dit is uitlokken natuurlijk.

Origineel geplaatst door 4tune
Ik had idd al begrepen dat je echt logic Fan bent. Maar om nou te zeggen dat het beter is dan de rest? Je vreog net niet een logic cubase discussie te beginnen maar dit is uitlokken natuurlijk.

haha ik bedoelde niets uit te lokken hoor ;) *beter* is ook maar een subjectief begrip, cubase gebruikers zweren bij cubase, logic gebruikers vinden logic logischer, het gaat er maar om dat we allemaal muzikantjes zijn die allemaal goed of minder goed met het programma naar keuze kunnen werken.

nu maar afwachten tot er wat concreter nieuws is ! ben zeeerrrr benieuwd!

Origineel geplaatst door trash
Had het van een kennis,waar ik al redelijk lang mee praat,en betrouwbaar is.
Waar hij het nieuws van heeft kan ik zo niet zeggen.

heb gister mijn hardware sequencer te koop aangeboden :maffia:

Origineel geplaatst door trash
Voordat er dadelijk weer een logic cubase discussie losbarst.

Ik ben ook op sx overgestapt,maar de logica is ver te zoeken,vooral de mixer en automation zijn erg onlogisch.

Dus vandaar het erg welkom zou zijn dat logic terug komt,dat is toch de seqenser waar ik het liefst mee werk.

Probreer Sonar 3 eens.
Ik denk dat Logic met terugkeer naar PC platvorm daar te laat mee is.

Origineel geplaatst door Exzit
Probreer Sonar 3 eens.
Ik denk dat Logic met terugkeer naar PC platvorm daar te laat mee is.

Of het te laat is weet ik niet,kan daar niets over zeggen.
Doch bedankt voor je tip,maar ik heb sonar even uitgeprobeerd maar verwarde me nogal,ik wist niet of ik aan het sequensen was of op mirc zat:D
refererend aan de gui van sonar

Wat is dat nou weer voor onzin?
Mac is helemaal niet duur.
Gewoon op Mac overstappen en nix aan't handje!

Tja...

Tja...

Aangezien Emagic (het bedrijf dat logic maakt) is opgekocht door apple denk ik dat het niet zal gebeuren...
Overigens bestaat de logic pro 6 versie tevens uit een logic platinum 5.5 die gewoon op de pc werkt,+ alle plugins!
Alleen de space designer doet het niet op je PC.

Maar het is een leuk gerucht...
J.:r

Re: Tja...

Origineel geplaatst door Quadruplo
Aangezien Emagic (het bedrijf dat logic maakt) is opgekocht door apple denk ik dat het niet zal gebeuren...
Overigens bestaat de logic pro 6 versie tevens uit een logic platinum 5.5 die gewoon op de pc werkt,+ alle plugins!

Maar het is een leuk gerucht...

Waarom niet,apple verdiend er mede aan als ze weer voor pc gaan,dus die stelling snap ik niet echt.

Is het niet een 1 April grap die een eigen leven is gaan leiden?

Re: Re: logic

Re: Re: logic

Origineel geplaatst door 4tune
Werk zelf ook met Cubase SX-2 en de mixer ziet er erg vet uit. Vind het alleen jammer dat de routing mogelijk heden minder goed zijn dan in logic. En vind het erg irritant dat als je met VST instrumenten werkt je de volgorde in de mixer niet kunt veranderen. Alleen om deze dingen zit ik te twijfelen om over te stappen. Moet het gerucht natuurlijk wel kloppen.

Je kan toch gewoon tracks verslepen zoals drag and drop

Origineel geplaatst door Quadruplo

mijn gutfeeling zegt dat Quadruplo niet zoveel heeft gelezen over Logic6... wat dacht je van de Freeze functie? geen kleine verbetering dacht ik. Voor mensen met één beeldscherm is 6 ook makkelijker omdat de track die je in je arrange selecteert ook linksonder als schuif staat...enz enz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back