logic gerucht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trash

Ouwe rot
Gisteren sprak ik met een kennis van me uit engeland en die vertelde me dat logic mischien weer doorontwikkeld wordt voor het pc platform.
Hij zei dat de reden was dat ze meer hadden verwacht van de overschakeling naar mac,en zo dachten dat vele pc users zouden volgen.
Nu schijnt dat niet geval te zijn,gevolg tegenvallende resultaten.
Mede door de komst van cubase sx.
Aan de hand hiervan zou logic nieuw leven in worden geblazen voor het pc platform.

Hebben anderen hier ook iets van vernomen?

Het zou mooi zijn!

Maar goed het is maar een gerucht!

nou .........

ik hoop dat het meer als een gerucht is :luv: deee zou heel erg blij zijn als logic dit zou doen had dat gerucht ook al gehoord
denk er dan hard over om sofware matig verder te gaan in combinatie met een kleine hardware set up natuurlijk

HEEL graag...want mac is me de komende jaren nog te duur..

Bericht door een moderator:
verplaatst naar software sequencing

Re: logic

Re: logic

Origineel geplaatst door padokit
nou ik hou het moo! bij cubse sx-2:confused:

Werk zelf ook met Cubase SX-2 en de mixer ziet er erg vet uit. Vind het alleen jammer dat de routing mogelijk heden minder goed zijn dan in logic. En vind het erg irritant dat als je met VST instrumenten werkt je de volgorde in de mixer niet kunt veranderen. Alleen om deze dingen zit ik te twijfelen om over te stappen. Moet het gerucht natuurlijk wel kloppen.

Voordat er dadelijk weer een logic cubase discussie losbarst.

Ik ben ook op sx overgestapt,maar de logica is ver te zoeken,vooral de mixer en automation zijn erg onlogisch.

Dus vandaar het erg welkom zou zijn dat logic terug komt,dat is toch de seqenser waar ik het liefst mee werk.

Origineel geplaatst door trash

Ik ben ook op sx overgestapt,maar de logica is ver te zoeken,vooral de mixer en automation zijn erg onlogisch.

Dus vandaar het erg welkom zou zijn dat logic terug komt,dat is toch de seqenser waar ik het liefst mee werk.
dat dacht ik int begin over Logic ook.. (Ik begreep echt niet waarom ze het 'Logic' noemde) Maar na er een hele tijd mee te werken, ging het al een heel stuk beter. In feite, als ik nadien terug met Cubase SX werkte, snapte ik er niets meer van.. Het beste prgramma is hetgene welke je gewoon bent! Cubase is logisch als je snapt.. idem voor Logic en Sonar etc.. Pro Tools kan iedereen! :)

Origineel geplaatst door trash

Cubase logic discussie is bijna onvermijdelijk. Dit omdat de meeste logic users zijn over gestapt op Cubase toen logic alleen mac ging doen. En als logic terug komt, we dus weer moeten gaan twijfelen tussen logic en cubase.

logic all the way, liever een oude logic dan een nieuwe cubase
dit is een logic draadje, laten we geen cubase discussie aanzwengelen please ;)

Origineel geplaatst door Roel
logic all the way, liever een oude logic dan een nieuwe cubase
dit is een logic draadje, laten we geen cubase discussie aanzwengelen please ;)

Nou vooruit dan maar weer ;)

Zijn hier eigenlijk logic 6 gebruikers? of zijn die pissed dat ze net hun mac voor Logic gekocht hebben. Is logic 6 sterk verbeterd tenopzicht van 5 ?

[edit]
Ga wel ff op de site kijken. Maar vroeg me toch af wat de ervaringen waren
[/edit]

Apple had toch alle aandelen van Emagic overgenomen?

En dan heb je toch ook wel het strategische beleid in handen lijkt mij en dan snap ik dit gerucht niet?

Waarom zou Apple dit toestaan? Of heeft Emagic slim onderhandeld?

Tja, zullen jullie waarschijnlijk ook niet weten maar ik vind het toch raar hoor.
Hele continenten die of al een G5 hebben gekocht of dit van plan waren, m.n. voor de implementatie van Logic, krijg je nu dit.. Wordt een leuk verhaal dit, als het allemaal klopt natuurlijk.

Origineel geplaatst door Ensemble
Apple had toch alle aandelen van Emagic overgenomen?

En dan heb je toch ook wel het strategische beleid in handen lijkt mij en dan snap ik dit gerucht niet?

Waarom zou Apple dit toestaan? Of heeft Emagic slim onderhandeld?

Tja, zullen jullie waarschijnlijk ook niet weten maar ik vind het toch raar hoor.
Hele continenten die of al een G5 hebben gekocht of dit van plan waren, m.n. voor de implementatie van Logic, krijg je nu dit.. Wordt een leuk verhaal dit, als het allemaal klopt natuurlijk.

Als het echt helemaal van apple is, hebben ze toch een paar extra mac's verkocht. Als het niet helemaal van apple is kan emagic nu dus weer ook voor de pc verkopen. Als het gerucht dus waar heeft het hoe dan ook geld opgeleverd. Alleen klote voor de echt trouwe Logic users die van de pc naar de mac zijn gestapt.

[edit]
Verhaal is eigenlijk niet helemaal waar want met de over stap zijn ze natuurlijk ook veel nieuwe users misgelopen
[/edit]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back