weer 'n dob stylee

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Nou, gemotiveerd als ik was door de overweldigende 2 reacties op mijn vorige trackposting....
(want door die track ben ik bij een nieuw label binnen gelopen :P)

Ben gewoon benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik vind 'm te kabbelend om uit te brengen, maar als frunnikwerkje vond ik 'm wel aardig.

Hier dus. Nog zonder titel.

Die link werkt prima!

Die link werkt prima!

Niet slecht,.. vooral de achtergrond geluiden! Zeer mysterieus :D Ik vind echter de drums beetje slap.

sorry dob, deze vind ik een beetje te "ik ga is even lekker blokjes klikken achter mijn pc" achtig :D :D

no pun intended....

Re: Die link werkt prima!

Re: Die link werkt prima!

Origineel geplaatst door ikke
Ik vind echter de drums beetje slap.

Jah.... daar kan ik me wat bij voorstellen.
ik had 'm opgenomen en over de monitors hoor ik duidelijk basdrum, maar over mijn koptelefoon die normaal bas accentueerd hoorde ik helemaal geen bas in de basdrum.... oeps!

Maar goed er zit een 303 in, dus bas-loos is het niet en qua frequentiebeeld is het wel okay dacht ik zelf. Ben er maar gewoon mee door gegaan.

Vind 'm zelf ook niet zo fantastisch, ga het hierbij laten, maar ik vond 'm te grappig om maar gewoon ongehoord te delete'n.

Origineel geplaatst door Arv
sorry dob, deze vind ik een beetje te "ik ga is even lekker blokjes klikken achter mijn pc" achtig :D :D

no pun intended....

Ja dat is het ook. I know. Daarom, het blijft hierbij! (trouwens blokjes? Ik doe alles in Soundforge...)

Re: Re: Die link werkt prima!

Re: Re: Die link werkt prima!

Origineel geplaatst door dob
Jah.... daar kan ik me wat bij voorstellen.
ik had 'm opgenomen en over de monitors hoor ik duidelijk basdrum, maar over mijn koptelefoon die normaal bas accentueerd hoorde ik helemaal geen bas in de basdrum.... oeps!

Maar goed er zit een 303 in, dus bas-loos is het niet en qua frequentiebeeld is het wel okay dacht ik zelf. Ben er maar gewoon mee door gegaan.

Vind 'm zelf ook niet zo fantastisch, ga het hierbij laten, maar ik vond 'm te grappig om maar gewoon ongehoord te delete'n.

Jij hebt een MPC60 nodig! :D

ik vind 'm wel gaaf
in ieder geval erg creatief, luisterbaar misschien wat minder voor sommigen
maar dat hele acid lijntje zou ik zelf eruit laten

Origineel geplaatst door Bahamut
ik vind 'm wel gaaf
in ieder geval erg creatief, luisterbaar misschien wat minder voor sommigen
maar dat hele acid lijntje zou ik zelf eruit laten

Ik snap niet dat ik bij veel nummers de opmerking krijg dat de acidlijn, die vaak het startpunt is samen met de beat, eruit moet?
Food for thought!

Nja creatief.... ik weet het niet. Ik gebruik altijd dezelfde truukjes weet je wel. Vind het heel lastig fris te blijven in het proces.

opslaan als werkt beter inderdaad:)

tja deze muziek doet me niks. Maar toch proberen te reviewen.

Hij swingt wel op een bepaalde manier, dus dat is goed neem ik aan.
Ik vind de geluiden die je gebruikt alleen veel te statisch. Daardoor krijg ik er een wat leeg gevoel bij. Misschien hoort dat wel bij deze muziek, dat weet ik niet.8) Ik weet wel dat ik in dit genre wel eens andere nummers heb gehoord op dit forum, die mij veel meer aanspraken. Kwam vooral door de geluiden dan.

Succes met je werk, dit soort muziek verkoopt dus?:) hmmzzz....misschien ook eens proberen dan:D:D

Groetjes Unic!!!:biertje:

gooi alle synths overboord en ga es alleen voor de beats!! ben benieuwd wat daar uitkomt!

Ben idd. een beat-man. Altijd geweest. Maar da's zo kaal dan, he, een losse beat. Vandaar de 303 :D, heerlijk.

Maar ik ben toch weer wat spullen aan het verkopen..... ik wil een auto gaan halen, weer studeren in de avond en minder bij de knopjes zitten.... ik vind het een beetje geestdodend worden, dat knopjes draaien, de laatste tijd.

Tja of dit verkoopt... dit zijn mijn probeerseltjes die ik zelf ook al niet al te hoog heb zitten.
Maar hoge verkoopcijfers is bij bepaalde mannen onder elkaar het doel niet. Die doen het gewoon voor de muziek. Gekke wereld, he!

Vroeger was ik wat melodieuser.... maar ik kreeg daar ook de schijt van.
De EP's zijn te koop via internet b.v. hier en hier.

En er staat snippets op www.fonotheca.com.
(kubus->artists->dob audio)

Dus.

ik vind dit nu echt super lekker vaag en dope. je beats zijn leuk en verkreukelt ;-). kreukelen is cool.
mega distorted juno lijnen zouden er lekker inpassen.. mixje van oizo en aphex?

Back