Een te gek nieuw nummer maar...

omc

boem
Zuur is dat zeg, als je vrij lang aan een plaatje hebt gewerkt en je vindt hem zelf te gek en anderen vinden het maar niks.

Opzoek naar nieuwe sounds en motivatie dan maar weer.

;{

Re: Een te gek nieuw nummer maar...

Origineel geplaatst door omc
Zuur is dat zeg, als je vrij lang aan een plaatje hebt gewerkt en je vindt hem zelf te gek en anderen vinden het maar niks.

;{
hmm.... op zoek naar medelijden? ;)
je kan natuurlijk altijd nog zeggen dat je te vooruitstrevend bent, dat niemand je nu begrijpt, maar je over een aantal jaar van alle kanten zal worden aanbeden. :)

Re: Een te gek nieuw nummer maar...

;{

In eerste instantie gaat het er toch om wat je er zelf van vindt?

Pas als je je brood ermee wilt verdienen zal je met anderen rekening moeten gaan houden.
Of zoek je erkenning?8)

Trouwens, waar heb je je track staan?

Ik heb nooit tracks online staan. Als iemand bang is voor rippers ben ik het wel. :o:

Uiteraart maak ik wat ik zelf mooi vindt maar ik moet toch toegeven dat het me een goed gevoel geeft als meer mensen het kunnen waarderen als je ergens hard aan gewerkt hebt.

Ben ik nou echt de enige die even een domper krijgt als die denkt iets echt leuks neergezet te hebben en anderen dit idee niet delen? Lijkt me toch sterk eigenlijk ...

Laat je normaal je tracks luisteren naar vrienden dan, omdat je ze niet online zet?

Laatst gewijzigd:
Pff, boeien zou ik zeggen. Ik ga een beetje mijn creatieve uitspattingen aanpassen omdat gewone stervelingen het niet snappen :D

Alleen als je er (je) geld mee moet/wil verdienen is dat naar mijn idee een interessant gegeven. Verder interesseert het me geen reet, als ik er zelf maar lol in heb. Ja toch?

Ben ik nou echt de enige die even een domper krijgt als die denkt iets echt leuks neergezet te hebben en anderen dit idee niet delen? Lijkt me toch sterk eigenlijk ...

Nee zeker niet, maak zelf en een beetje HC alla Facehoover en Crossbone`s. Vind het zelf leuke muziek om te maken maar als ik het dan op een forum neer gooi vinden ze het 9 van de 10 keer niks om dat ze partycore willen horen.

Als ze zeggen dat ze 't goed vinden, omdat ze vrienden of familie zijn, is ook niet alles, hoor!

Vinden ze de stijl niet goed, of de opname niet? (en dan bedoel ik slechte geluidskwaliteit en/of "a-muzikaal" :toonhoogtes die niet bij elkaar passen, uit de maat, etc.)

Als ze alleen niet van de stijl houden zou ik er niet teveel aan veranderen, maar gewoon bewaren en over een paar maanden zelf weer eens beluisteren=> soms is het nog steeds goed (vind je zelf) en soms schrik je je rot, en gooi je 't snel weg!

Als ze de opname slecht vinden, kan je 't gaan veranderen als je dat nodig vindt.

Tja ik hoor eigenlijk altijd hetzelfde :"Wat zang erbij en het is af !!"
Dussehh maar dat zijn opmerkingen van mensen die zelf geen muziek maken..Ik probeer juist zonder zang of gitaar iets interessants te maken door veel variatie in de sounds...

Ik heb nooit tracks online staan. Als iemand bang is voor rippers ben ik het wel. :o:

Je hebt het wel erg hoog in de bol als je denkt dat anderen jouw nummer zouden gebruiken zeg. Dr is keus genoeg...
Ik heb regelmatig hier tracks gepost en dr is niets aan de hand.

Origineel geplaatst door Bass
..Ik heb regelmatig hier tracks gepost en dr is niets aan de hand.

:D Dus ZO komt Tiësto aan z'n muziek!

Origineel geplaatst door Bass
Je hebt het wel erg hoog in de bol als je denkt dat anderen jouw nummer zouden gebruiken zeg. Dr is keus genoeg...
Ik heb regelmatig hier tracks gepost en dr is niets aan de hand.
Jij bent denk ik niet aktief in de hardstyle scene. Dan zou je er anders over denken. :D

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Dus ZO komt Tiësto aan z'n muziek!

Ja, ik denk dat Bass Tiesto heeft vergezeld op zijn nieuwe album, alleen weet ie het blijkbaar zelf nog niet.
Maar petje af Bass, dat je laatste songs op dit album staan. Alleen moest Tiesto er wel een beetje zang bij doen zeker?

In jezelf geloven is gewoon de beste motivatie. Natuurlijk is het leuk omstanders te vinden die je muziek mooi vinden, maar dat komt vast wel. En smaken verschillen nou eenmaal, dat is maar goed ook.

Ben ik nou echt de enige die even een domper krijgt als die denkt iets echt leuks neergezet te hebben en anderen dit idee niet delen? Lijkt me toch sterk eigenlijk ... [/B]

Nee, dat ken ik.

Ik had ooit eens een track waar ik zelf zeer tevreden over was, zat goed in elkaar en klopte gewoon (voor mijn doen en naar mijn idee ;) )
Die heb ik es opgestuurd met nog wat andere tracks....is vreemd genoeg geen woord over gezegd:confused:
Dus ik even navragen wat ze er van vonden 'Hmm..niet zo....' ...OK!.... =(

Shit happens:) Kom er wel weer bovenop.....later liet ik die track trouwens aan iemand anders horen 'Heej vette track man!!' :D Grappig!

Jij bent denk ik niet aktief in de hardstyle scene. Dan zou je er anders over denken. :D

En je ripped zelf nergens niets van?
Volgens mij is die stijl best een ripstijl.
Maar ik heb er ook niet zoveel verstand van,klinkt het beetje hetzelfde allemaal.
Rave in een nieuwe jas

Back