Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm.... op zoek naar medelijden?Origineel geplaatst door omc
Zuur is dat zeg, als je vrij lang aan een plaatje hebt gewerkt en je vindt hem zelf te gek en anderen vinden het maar niks.
Opzoek naar nieuwe sounds en motivatie dan maar weer.
![]()

Origineel geplaatst door omc
Zuur is dat zeg, als je vrij lang aan een plaatje hebt gewerkt en je vindt hem zelf te gek en anderen vinden het maar niks.
Opzoek naar nieuwe sounds en motivatie dan maar weer.
![]()
Ben ik nou echt de enige die even een domper krijgt als die denkt iets echt leuks neergezet te hebben en anderen dit idee niet delen? Lijkt me toch sterk eigenlijk ...
Ik heb nooit tracks online staan. Als iemand bang is voor rippers ben ik het wel.![]()
Origineel geplaatst door Bass
..Ik heb regelmatig hier tracks gepost en dr is niets aan de hand.
Dus ZO komt Tiësto aan z'n muziek!Jij bent denk ik niet aktief in de hardstyle scene. Dan zou je er anders over denken.Origineel geplaatst door Bass
Je hebt het wel erg hoog in de bol als je denkt dat anderen jouw nummer zouden gebruiken zeg. Dr is keus genoeg...
Ik heb regelmatig hier tracks gepost en dr is niets aan de hand.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Dus ZO komt Tiësto aan z'n muziek!
Ben ik nou echt de enige die even een domper krijgt als die denkt iets echt leuks neergezet te hebben en anderen dit idee niet delen? Lijkt me toch sterk eigenlijk ... [/B]
)
Kom er wel weer bovenop.....later liet ik die track trouwens aan iemand anders horen 'Heej vette track man!!'
Grappig!Origineel geplaatst door omc
Jij bent denk ik niet aktief in de hardstyle scene. Dan zou je er anders over denken.![]()