RS7000 vs. SmartMedia

Zoidsity

Go with the flow..
Weet iemand (uit ondervinding, dus niet van: Ik geloof wel dat dat kan..) wat de max. grootte qua Mb's van de SmartMedia-kaartjes is die je kan gebruiken op de RS?
In de gebruiksaanwijzing staat dat de kaartjes van Yamaha zelf tot 32 Mb gaan, maar dat er ook grotere gebruikt kunnen worden.
Zelf gebruik ik nu 32 Mb vanuit een fotozaak (gewoon de standaard imitatie SM-cards).
Nu kan ik natuurlijk op de gok een kaartje halen van 128 of 256 Mb, maar dan zit ik straks misschien met een kaartje waar ik nix aan heb....

Dus: weet iemand dit???

SmartMedia.jpg

Je kunt in de Rs7000 sm kaarten gebruiken tot 128mb.
Is handig voor je samples op te slaan , en voor de wat grotere projects.

Heb je geen handleiding bij je RS zitten ? Daar staat het namelijk precies in, max 128 mb.
Heb zelf net 3 kaartjes besteld en ontvangen (dane-elec) ....

Het lijkt mij sterk dat de RS 128 en net lager niet slikt, aangezien je Yamaha dan voor de rechter kan slepen vanwege misleiding 8o) Ik zou me er dus niet druk over maken.
Ik heb mijn kaartjes nog niet gebruikt, van de week ff formateren ....

Origineel geplaatst door Niel
Heb je geen handleiding bij je RS zitten ? Daar staat het namelijk precies in, max 128 mb.....

:o: daar moet ik dan overheen gelezen hebben..

Origineel geplaatst door Zoidsity
:o: daar moet ik dan overheen gelezen hebben..

Hmmm, gek genoeg kan ik het inderdaad ook niet terug vinden in de handleiding :confused: :stupid

Waarschijnlijk weet ik 't via inet ....

of ben ik gewoon in de war met de korg ESX :bekdicht: :kont: ?

M'kay,

zou je 't kunnen laten weten of 't werkt als je die 128 Mb kaartjes hebt gebruikt op de RS?

Alvast tnx!

hmm, ben net sm kaartjes aan t checken in m'n RS, hij geeft aan hoeveel ruimte er vrij is op de card.
Zowel 128mb als 64 mb kaartjes geeft ie precies aan. 128 mb kaartje net geformateerd zonder probleem.
Qua getal-ruimte op zijn scherm geeft hij aan:

00127936 kb free als ik een 128 mb kaartje erin werp .....

Zou z'n max dan nog hoger zijn ? tot 100 gig :confused: hehe .....

Iemand ervaring met meer geheugen via smartmedia ?

Herhaling van vraag..

Origineel geplaatst door Niel
..128 mb kaartje net geformateerd zonder probleem.
..Iemand ervaring met meer geheugen via smartmedia ?

Back