Tegenstrijdig

ikke

Ouwe rot
Ik heb hier op dit forum zo de indruk dat mensen andere mensen verkeerde info geven over goede/ slechte gear. Deze vreemde meningen komen veel van mensen die van hun spul af willen en dan zo in een andere thread de meest gekke spullen de hemel in prijzen..

En ik denk dat hier ook veel winkeliers zijn die vanalles zeggen om toch maar hun hardware te kunnen verpatsen..

Of vergis ik me? :D

Bericht door een moderator:
verplaatst naar algemene discussie synths

kan je misschien voorbeelden/links geven?

Ik persoonlijk maak me hier iig niet schuldig aan. Ik hoef niks kwijt en ben ook geen winkelier.

Mmm, moeilijk.. Dan ga ik alleen maar gedonder op mn kop krijgen van de persoon in kwestie, vrees ik..

als je een probleem tegenkomt terwijl je aan het werk bent en je kunt het niet oplossen, ga je (voor mij vanzelfsprekend) op zoek naar spulletjes die dat probleem kunnen oplossen (natuurlijk eerst nagaan of het niet aan jezelf ligt :))
het gaat er maar om dat je je apparatuur aanpast aan je werkwijze. wat voor de 1 lekker werkt, hoeft voor de ander nog niet diezelfde uitkomst te zijn.... dus ook reviews zijn verschillend.
google biedt over het algemeen een goede oplossing voor het vinden van reviews als je wat meer meningen naast elkaar wilt leggen ....

Heb het zelf al eens meegemaakt dat er iemand een Drumstation aanbood en in de mail zette van SUPERAPPARAAT !!!! VETTE KLANK en dat hij daarna op de MSN zei van tja het ding klinkt eigenlijk voor geen meter....kijk met zo'n iemand wil ik dus geen zaken doen..
Als er iets met m'n apparatuur mis is wat ik verkoop meld ik het altijd (kijk maar naar m'n laatst verkochtte Alpha Juno 2 met wat mankementjes)

Eigenlijk snap ik de bedoeling van deze thread niet zo......
Wil je nou jezelf goedpraten, iemand afkraken, een (persoonlijk) probleem aan de kaak stellen, of mss nog iets anders ?
Heb je mss een slechte ervaring met iemand waardoor je in eerste instantie dacht diegene in de zeik te moeten zetten maar daar later op terugkwam ?

:confused:

Handelaren (of iig mensen die ergens vanaf moeten) doen niet anders als hun koopwaar de hemel inprijzen.
(Toevallig kwamen er gisterenavond weer 4 wasmiddel-reclames voorbij, en raad es: ze waren alle4 het beste !)

Ik vind varkens DNA dat ze in kippenflees injecteren erger.
Veel supermarkten gebruiken vals licht om hun vleeswaren een gezonde kleur mee te geven.

Het is nog altijd de koper die keuzes heeft.

En ik denk dat hier ook veel winkeliers zijn die vanalles zeggen om toch maar hun hardware te kunnen verpatsen..

De meeste winkeliers willen denk ik wel graag dat hun klanten terugkomen...

Je bent er altijd zelf bij hoor...

Dan ga ik alleen maar gedonder op mn kop krijgen van de persoon in kwestie, vrees ik..

Je bent hier op het forum toch vrij genoeg om mensen te kunnen corrigeren die lulkoek verkopen??? Dat is m.i. alleen maar positief. :peukie:

Het kan ook zo zijn dat een apparaat voor een bepaald persoon helemaal niets is en voor een ander misschien juist wel...
Is ook maar net hoe je het bekijkt.
En wat dan nog ? Je bent er idd zelf bij en oud en wijs genoeg om zelf een keuze te maken toch ?? Voor ik iets aanschaf luister ik veel demo's en probeer ik zelf ook wat met een apparaat te klooien...
Je kunt jezelf zo hard laten foppen als je zelf wilt !

Laatst gewijzigd:
Ben 't zeker helemaal met Kevin eens, maar aan de andere kant is het van de kant van de verkoper ook wel triest/lullig als ie iets gaat aanprijzen als 't echt bagger is..
Om nog maar te zwijgen over het niet vermelden van storingen en/of schades, die pas later aan 't licht komen.
Is me btw nog niet overkomen (hoop ik..) ;)

Maar goed: goed rondkijken en uittesten is dus zeker slim!

Wat verwacht je dan? Ja eh... ik heb hier een apparaatje, ik vin'm echt wel kut eigenlijk en eeh... tsja... het geluid is slecht, weinig midi, je kan er echt nix mee, een eeh... owja 599 euro?

natuurlijk probeer je je waar een beetje aan te prijzen!!!

Ben ook lid van een DV-Forum ( digitale video ), daar heb je dit ook,
Er is zoveel spul op de markt en de 1 vind merk A echt top en de andere
weer niet.

Kijk als iemand een post gaat beginnen en prijst een synth de hemel in
en een dag later bied hij deze aan op MP op dit forum ja dat is wat anders,
maar daar prik je zo doorheen toch...

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Wat verwacht je dan? Ja eh... ik heb hier een apparaatje, ik vin'm echt wel kut eigenlijk en eeh... tsja... het geluid is slecht, weinig midi, je kan er echt nix mee, een eeh... owja 599 euro?

natuurlijk probeer je je waar een beetje aan te prijzen!!!

Te koop , Een synth heeft niet zoveel toetsen en is nog monofoon ook
en heeft nog zo een oude houten rand.
Er staat ook iets op, ik dacht het merk Moo9 of zo iets, prijs 100 Euro

:D

Origineel geplaatst door Digimod
Te koop , Een synth heeft niet zoveel toetsen en is nog monofoon ook
en heeft nog zo een oude houten rand.
Er staat ook iets op, ik dacht het merk Moo9 of zo iets, prijs 100 Euro

:D

50, meer heb ik er niet voor over. Hij is nog analoog ook zeker? Gadver, allemaal van die vieze tonale schommelingen

Storingen en schade's is een ander verhaal daarom verstuur ik ook liever niets...
Ik meld het als er wat mis is en ze mogen van mij ook voor de koop nog ff met spulletjes spelen...laatst was er iemand die heeft zo'n half uur lang met de Juno gespeeld alvorens hij hem kocht..
Heb ook ooit een Teebee aan iemand verkocht die later een klein defect bleek te hebben maar ik weet 100 % zeker dat hij hier GOED de deur uit is gegaan en ik ben de beroerdste niet om als het mankement hier al was mee te betalen (prijs in mindering) maar als het al voor een mooi prijsje weggaat heb je geen recht om te zeuren als je iets al goedkoop hebt EN van het mankement afweet....

Re: Tegenstrijdig

Origineel geplaatst door ikke
Deze vreemde meningen komen veel van mensen die van hun spul af willen en dan zo in een andere thread de meest gekke spullen de hemel in prijzen..

Misschien dat het komt door geldproblemen of iets in die geest....

Ik heb het zelf ook, een tijd geleden heb ik een review over mijn ob12 geschreven om zijn naam wat te verbeteren. Maar helaas ben ik genoodzaakt hem te verkopen omdat ik het geld nodig heb....

Back