Wodka
Ouwe rot
een vraagje... ik heb cubase SE en daar zit volgens mij een fout in. is het normaal dat je bij het opnemen van audio plopjes krijgt, en dan niet van die subtiele... nee, van die vies harde ploppen. ik heb een terratec phase 26 usb geluidskaart, voor zover ik weet ligt het daar niet aan, lijkt me ook raar, want als ik in andere programma's opneem doet ie het wel, en terratec is toch geen bagger merk. dus ik neem aan dat het aan cubase SE ligt.
de plopjes zien er zo uit:
wie gaat me redden? want ik heb nu al 26 keer een stukje opgenomen en steeds plopjes. normaal neem ik niet zo'n lange stukken op, dan neem ik het wel opnieuw op als er zo'n plopjes inzitten en dan heb ik het dan niet, maar ik neem nou zo''n groot stuk op dat die ploppen er altijd inzitten.
wie helpt?
de plopjes zien er zo uit:
wie gaat me redden? want ik heb nu al 26 keer een stukje opgenomen en steeds plopjes. normaal neem ik niet zo'n lange stukken op, dan neem ik het wel opnieuw op als er zo'n plopjes inzitten en dan heb ik het dan niet, maar ik neem nou zo''n groot stuk op dat die ploppen er altijd inzitten.
wie helpt?
)