Origineel geplaatst door 6 trak
...
dit is mischien wel de meest gedramitiseerde thread ooit...
6 trak pinkt ff walvis traan weg...
Drama = Film en bij Films hoort Muziek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
...
dit is mischien wel de meest gedramitiseerde thread ooit...
6 trak pinkt ff walvis traan weg...

Origineel geplaatst door Traxopia
Zag deze thread gisteren pas (koste me 2 dagen om m door te lezen).
Misschien nog een tip:
Zoek een tweede hobby ofzo. Stel naast muziek nog een of meerdere andere doelen. Als het met de muziek dan ff niet lukt rich je je op iets anders. Als je dan weer met muziek bezig gaat kan je dat veel meer relativeren.
Op m'n werk doe ik ook niet echt wat ik wilde toen ik 2 jaar geleden aan het werk ging. M'n werk zorgde er echter wel voor dat ik geld genoeg heb om wat spulletjes te kopen. Toch weet ik me in te houden en geef niet al m'n geld uit aan muziek. Ik heb nog andere doelen zoals een eigen huisje bijv.
Ook ben ik dol op auto rijden, als ik dus ff een K*t bui heb ga ik gewoon een stukkie blazen. Van 't weekend moest ik ff in duitsland zijn. Als ik dan ff de top van m'n auto uitprobeer (bijna 200, dus niet eens zo snel) kan ik er weer dagen tegenaan. Daarom ben ik ook blij dat ik een eindje van m'n huis af werk. Een stoplicht sprintje tegen een andere auto onderweg geeft genoeg adrenaline om er weer ff tegen te kunnen.
Misschien klinkt dit burgerlijk (of asociaal) maar het zorgt er wel voor de je je niet altijd volledig focusset op muziek en gear enzo. hierdoor kan je alles wat je doet meer relativeren denk ik. Althans voor mij werkt het wel zo.
Over dat wereld verbeteren enzo: Schijt hebben aan de wereld en vooral al niet willen verbeteren. Dat zorgt pas voor een hoop stress. Dat lukt toch niet. Ik heb n collega die zich geweldig druk kan maken om niets. Als ik dan achteloos zeg "lekker belangrijk" zou je dr s moeten zien. Echt geweldig! maar zij heeft altijd stress is is 3 dagen in de week ziek, terwijl ik een stuk relaxter door het leven ga.
Ok tot zover mijn zinloze bijdrage aan deze enrom interssante draad![]()

Origineel geplaatst door Sander02
Heb de thread aandachtig doorgelezen, en ik heb dan misschien niets bijgedragen aan deze thread, maar ik wil toch een ieder bedanken voor de wijze en mooie woorden richting Dob. Aangezien ik letterlijk - en nog meer mensen heb ik gezien - in dezelfde situatie zit. Misschien is het ook wel de leeftijd (al is het alleen al omdat diegene die iets herkende in jou beklacht over zaken rond onze leeftijd 24-28 zitten) een beetje zo'n "alles of niets, en wel nu!" gevoel.
Maar je hebt wel degelijk een goed punt ter discussie gesteldal komt het af en toe wel een beetje depri op me over. (ontroostbaar bijna) terwijl daar wellicht geen reden toe is (of was als je later terug zou kijken)
Een lichtpuntje misschien, je weet in ieder geval heel goed wat je niet wil, dat scheelt al...![]()

)Origineel geplaatst door dob
Dit is idd. een nu-of-nooit fase van mijn leven.
Ik vermoed dat het denkwerk wat ik nu verricht en de keuzes die ik daar uit afgeleid ga nemen de rest van m'n leven erg blijvend zullen tekenen. En doordat ik die druk/verantwoordelijkheid voel... maak ik wat gekke bokkesprongen momenteel.
(nieuw zelfinzicht komt tijdens het typen)
Tevreden zijn met wat je hebt. Da's het hele punt. Me concentreren op wat ik WEL heb, en niet op wat ik niet heb. Eigenlijk heb ik niks te klagen....
Maar ja je vergelijkt jezelf van nature met cultuur-, generatie- en sexegenoten. En in mijn omgeving hebben die toch al wel regelmatig een opleiding af, een vaste vriendin, trouwplannen, kinderplannen, kopen ze de eerste mooie auto en een tof huis met hulp van dito salaris.... volgens het boekje zeg maar ff.
Terwijl ik dus geen opleiding heb afgemaakt, single ben al weet ik hoe lang, en een flatje huur.
Dan denk ik toch wel vaker "waarom doe ik dat niet anders? Waarom moet ik weer afwijken? Wordt ik ooit volwassen? Zou ik niet anders levend gelukkiger zijn?"

Origineel geplaatst door C738
Ik wil niet oud worden en dan spijt hebben van alle dingen die ik NIET gedaan heb.