midikit voor de korg polysix

matrixxx

Ouwe rot
ik heb veel emails gehad van mensen die graag een midikit in hun polysix willen hebben. het antwoord wat ik heb kunnen geven is NEE of een kenton midikit (die heel duur kost)

ik heb met boemtjak overlegd om iets zelf te gaan ontwerpen (boemtjak als proffessor)

maar wat ik wil weten van jullie is wat voor kit willen jullie hebben en hoeveel behoefte er aan is
wat ook belangrijk is hoeveel zouden jullie voor zo'n kit willen uitgeven, bedenk wel hoe meer deze midikit kan hoe duurder deze word maar een midikit ontworpen

geef jullie mening

Es ff denken...

Als ie zowel MIDI note on/off, pitchbend en modulatiewiel kan ontvangen op een vrij te kiezen MIDI kanaal en eventueel nog program changes ben ik al tevreden.

Als je een werkende versie hebt dan koop ik er meteen een van je Polysixen bij ;)

Een van de redenen waarom ik nooit een Polysix heb aangeschaft is omdat ik weiger de Hollywood prijzen van Kenton e.a. te betalen...

Origineel geplaatst door Marcel D
Een van de redenen waarom ik nooit een Polysix heb aangeschaft is omdat ik weiger de Hollywood prijzen van Kenton e.a. te betalen...

Wat zou volgens jullie zo'n MIDI-kit zo ongeveer mogen kosten?

Ergens tussen de 100 en 150 Neuro's denk ik.

Ook als het iets meer is zit je nog steeds ruim beneden de belachelijke prijs van 466 Neuro die Kenton er voor wil hebben.

het gaat om 3 punten

1)welke funkties moeten er op zitten
2)welk bedrag hebben jullie er voor over
3)hoeveel mensen zouden wel een midikit op hun polysix willen hebben

met deze antwoorden kijken we wel verder als we dit door zetten en hoe (een zelfbouw of dat wij dat doen)

klopt marcel maar ik heb al diverse malen contact met hem gehad en zijn kit is ook duur en het moet nog wel betaalbaar blijven voor iedereen

ps het is wel een mooie midikit die hij heeft ;)

het is wel een mooie midikit die hij heeft

Ben ik met je eens :) Het klopt ook wat je zegt met betrekking tot de prijs die hij ervoor vraagt:(

Ondertussen blijf ik even verder zoeken, misschien dat ik nog met iets anders op de proppen kan komen.

PS. Heb je nog een Polysix te koop staan Zoe?

1)welke funkties moeten er op zitten
note on note off en misschien cutoff resonance... (maar laatste is niet echt noodzakelijk... dat doe ik wel met de knoppen op mn p6)
2)welk bedrag hebben jullie er voor over
125,-
3)hoeveel mensen zouden wel een midikit op hun polysix willen hebben
ik is 1 plus de rest :)

Die Tsjechiese gast heeft toch ook MIDI kits voor de Polysix? €79 euries...

http://www.chd-el.cz/index.php?id=399

Die voor de Mono/Poly schijnt heel dik te zijn! 8D

idd die gast uit tsjechie

sander had toch de eer hier een juno60 kit voor te stellen ,..:doei:
dat werk misschien ook wel op de polysix

iig die monopoly kit had byna gekocht
redelijk priced
en veel mogelijkheden
@ bazzline moetje tsjekken hoor die kit op je " monopoly "

Hey Buur

Hey Buur

Ik heb al meerdere goede berichten gehoord + gelezen over die knutsel Tjech!

Toch maar een midi kitje aanschaffen voor de Mono/Poly! :mexico:

Attachments

• buurman_en_buurman.jpeg
    buurman_en_buurman.jpeg
    60,6 KB · Bekeken: 113
Back