Feedback zoekt mensen....

Re: Feedback zoekt mensen....

Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik zit net op de Feedback site en zie dat ze maar liefst 4 nieuwe mensen zoeken.
Nieuwe mensen als in net geboren?

Of nieuwe werknemers?

Re: Feedback zoekt mensen....

Ik zit net op de Feedback site en zie dat ze maar liefst 4 nieuwe mensen zoeken.

Daar wil je toch niet werken man! :duivels:

Business and pleasure don't mix! :maffia:

Origineel geplaatst door Hanz
Business and pleasure don't mix! :maffia:

Idd, kan ik zeker over mee praten, als je elke dag maar zit in het geen wat jouw hobby is, gaat dat zeker op den duur vervelen, mits er snelle vooruitgangen zijn qua vernieuwingen etc..

Ik heb nu meerdere hobbies gehad en gecombineerd qua werk.. maar het heeft wel de hobby sfeer ermee verpest..
Als je dan op je vrije dag iets wil gaan doen, dan wil je niet nog eens met je werk bezig zijn :D
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar ik denk dat dit zeker voor de meeste mensen geld.

Eraz.

Wat betaalt zo'n baan nou eigenlijk?

Heeft iemand een ID?

Origineel geplaatst door fuse

Heeft iemand een ID?

Ik zou eerder vragen hoeveel korting je krijgt ;)

Goh voor die toetsen afdeling in utrecht zoeken ze al snel weer een nieuwe verkoper (de huidige zit er ook nog maar net een jaartje).

Het lijkt wel, of dat mensen het daar snel beu zijn, of dat feedback mensen zelf er snel uitflikkerd.

Ik was er nog een maandje geleden effe langsgegaan, maar de studio/toetsen afdeling is echt een deprimerend hokje geworden wat vaker dicht dan open is. Soms is zelfs de deur op slot en moet de verkoper toetsen meehelpen met de andere afdelingen, en als je dan dus effe wat wil testen dan komt de verkoper zowat naast je staan omdat er zoveel gejat word dat je niet eens rustig daar even wat kan uitproberen. Zo'n 6/7 jaar geleden was dat toch echt anders. Ik denk dat de opstelling van de winkel echt anders zou moeten, zodat je diefstal ook kunt voorkomen.

Heeft iemand een ID?

Hangt af van leeftijd en ervaring........

Ik heb er zelf bijna 4 jaar met heel veel plezier gewerkt (Rotterdam) en het is een heel leuk bedrijf om te werken.
Leuke collega's, fijne werksfeer en je bent lekker bezig met iets dat je leuk vindt.

Hangt af van leeftijd en ervaring........

Ik heb er zelf bijna 4 jaar met heel veel plezier gewerkt (Rotterdam) en het is een heel leuk bedrijf om te werken.
Leuke collega's, fijne werksfeer en je bent lekker bezig met iets dat je leuk vindt.

Waarom ben je eigenlijk weg? Jij zat toch op de Studio afdeling?

Als ze je ingeruild hebben voor wat er nu zit... tja... :bekdicht:

Het werken in een muziekwinkel heeft voor- en nadelen. De voordelen zijn dat je meestal leuke klanten hebt, waarmee je niet zelden een vriendschappelijke band opbouwt. Personeelskorting is ook niet weg, evenals het jaarlijkse tripje Frankfurter Messe.

Nadelen zijn er ook: carriere maken in een winkel? Vergeet het maar. Misschien kun je afdelingchef worden of floormanager, maar het salaris zal altijd in overeenstemming zijn met je beroep: verkoopmedewerker detailhandel.

Feedback is echter wat groter dan de gemiddelde muziekwinkel, wellicht dat je het daarom op lange termijn tot filiaalleider kunt schoppen.

Het omgaan met de modernste apparatuur went op den duur. Ik werd na 15 jaar synthesizers te hebben verkocht een beetje murw van elke keer "vernieuwde" synthesizers en apparatuur. (lees: ik werd sarcastisch) Dus mijn lol was er in 2001 wel vanaf. Ik ben sindsdien webmaster en communicatiemedewerker, maar werk nog wél bij Nederland Muziek.

De muziekbranche is geweldig leuk als je de nadelen voor lief neemt. Het is een rock 'n roll leventje! :biertje:

Tof voor je dat je een nieuwe baan hebt. Als wat? ;)

De ideale baan bestaat eigenlijk helemaal niet.

Nou ja, pooier dan. :D

Tof voor je dat je een nieuwe baan hebt. Als wat? ;)

De ideale baan bestaat eigenlijk helemaal niet.

Nou ja, pooier dan. :D

Je weet toch hopelijk wel dat een goede pooier zaken en plezier gescheiden moet houden he ?

Nee, ff serieus ik word nu opgeleid tot inspecteur bij de arbeidsinspectie.

Nee, ff serieus ik word nu opgeleid tot inspecteur bij de arbeidsinspectie.

Zodat je bij Feedback kunt gaan controleren of de arbeidsomstandigheden wel OK zijn? ;)

Ik liep afgelopen week Bas (oude verkoper, nu soort van invalkracht) tegen het lijf bij Feedback. Vond ik altijd wel een attent persoon. Dat bleek ook wel want jij herkende me (na een jaartje of 5) meteen en wist ook nog van mijn rechtzaak tegen die muziek-toko in Arnhem.

Goeie ouwe tijd aan de Amiraal de Ruijter...

Origineel geplaatst door D-mike-E
Zodat je bij Feedback kunt gaan controleren of de arbeidsomstandigheden wel OK zijn? ;)

Ik liep afgelopen week Bas (oude verkoper, nu soort van invalkracht) tegen het lijf bij Feedback. Vond ik altijd wel een attent persoon. Dat bleek ook wel want jij herkende me (na een jaartje of 5) meteen en wist ook nog van mijn rechtzaak tegen die muziek-toko in Arnhem.

Goeie ouwe tijd aan de Amiraal de Ruijter...

Bas gaat inderdaad al heel lang mee bij Feedback.

Back