mp3-enquête/onderzoek

cloudman

ex nihilo creatum ens
Beste medeforummers,

Een kennis van mij die nog studeert (rechten aan de VUB )
heeft een kleine enquête gemaakt en zoekt mensen om ze in te vullen.
Waar beter de mening vragen over mp3 gebruik en dergelijke als hier, onder ware muziekverslaafden?
De resultaten worden verwerkt in deze mens zijn thesis en er zal een samenvatting nadien
geopenbaard worden voor de geïnteresseerden.

Gelieve niet voor ieder detail in de enquete die mens te flamen. Hij beschouwd in zijn enquete
bijvoorbeeld "mp3.com" als illegaal louter provisoir, namelijk omdat er ooit eens even
illegaal materiaal te downloaden was. Dus, dit hoeft niet als een smaad naar mp3.com
te worden beschouwd, of als een grove fout. het gaat eerder om een beperktheid
in nuance.

Voor de rest zou alles oke moeten zijn.
Het duurt niet lang, en je maakt een student zeer gelukkig met het invullen van de enquête.

ziehier de url naar de vragenlijst van deze onderzoekende mens:

http://scommc15.vub.ac.be/EmVynck/

thx!

:okdan:

-cloudy

Is dit een kleine enquete? Dan ben ik blij dat het geen grote is. :o:
Vindt hem niet echt klein, maar goed, wel ingevuld.

Vul hem alleen in als ik meedeel in de winst. ;)

Origineel geplaatst door omc
Is dit een kleine enquete? Dan ben ik blij dat het geen grote is. :o:
Vindt hem niet echt klein, maar goed, wel ingevuld.

muchos gracias!!
:halleluja

(owkee, niet zo klein dan... maar ik heb al veel erger meegemaakt)

@fuse: meedeel in de winst? :confused:
hoe bedoel je? :)

Ik win hier niets mee of zo hoor :)

ingevuld

Is het mogelijk dat de uitkomsten van deze enquete ook hier gepost worden ?

Origineel geplaatst door gemmetje
ingevuld

Is het mogelijk dat de uitkomsten van deze enquete ook hier gepost worden ?

Er zou achteraf toch iets van online komen.
Dat zou dus geen probleem mogen geven om dus mooi ook
hier een linkje te zetten naar de resultaten.
Er is dus nog nieuws op komt.

nogmaals bedankt voor iedereen die reeds de moeite deed en de moeite nog wil doen!!!

grtz

cloudy

hmm, het is twee keer klikken, en dan kom je normaal gezien op volgend scherm met de vragen:

enquete zelf

maar toch zou ik aanraden bovenstaande link te nemen: daar staat immers alle tekst bij en kun je kiezen naar voorkeurstaal!

veel succes 6-trak!

:)

-cloudy

Ik zie trouwens dat het voormalige mp3.com als illegaal word beschouwd die was dus niet illegaal...

Zo, bij deze heb ik ook mijn steentje bijgedragen.

Ben benieuwd naar de resultaten hiervan!:geslaagd:

Enig idee wanneer die zullen komen?

Origineel geplaatst door Blinx
Ik zie trouwens dat het voormalige mp3.com als illegaal word beschouwd die was dus niet illegaal...

juist, maar dat heb ik die mens ook gezegd. Zoals je hierboven kunt lezen zou daar ooit illegaal materiaal
gestaan hebben, en zou dat de reden zijn waarom hij het in die categorie gooide, maar hij is zich
van het probleem bewust.

danku gij allen :W

ooh ja, resultaten? geen idee. toch op zijn minst nog gemakkelijk een maandje denk ik.
de resultaten worden immers ook verwerkt.

greetz

cloudy

Hoi allemaal!

Ik ben de ontwerper van die enquête.
Ik hoop dat jullie er van genoten hebben. :-p

Allereerst wil ik bedanken voor de vele opmerkingen.
Er is gestreefd naar een zo kort mogelijke enquête. (Niet bijster geslaagd, maar toch. de meesten vullen het in op minder dan 10 minuten)

Hierdoor hebben we toch een aantal dingen (zoals de MP3.com) er gewoon "bijgeplaatst", om het toch maar te kunnen vragen. Ook al past dat daar er niet echt bij. Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor deze jammerlijke fouten.

Aan de enquête zelf kan nog maar weinig aan veranderd worden. Dit gewoon omdat elke aanpassing de reeds ontvangen antwoorden dan onbruikbaar zal maken. En we hebben na een kleine week reeds meer dan 600 respondenten.
Maar deze en andere onduidelijkheden zullen in de thesis zelf duidelijk toegelicht worden.

Ten tweede. Naar algemeen verzoek zal er weldegelijk een klein rapportje opgesteld worden. Ik heb echter nog geen idee hoe ik het precies ga doen, en welke resultaten ik er wel en niet in kan/mag zetten. Alles hangt af van hetgeen de enquête opbrengt. Misschien zet ik de volledige thesis online.

Dat rapportje zal wel niet voor de eerste dagen zijn. De enquête zelf is pas gestart, en zal nog wel enkele weken lopen. En jammer genoeg zullen mijn thesis en mijn examens :'-( voorrang hebben.
Jullie zullen nog wel even geduld moeten oefenen.

Maar ik zal zeker en vast nog iets laten weten!

mvg

Emanuel Vynck

Back