moeilijk om synths te kopen???

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik dacht altijd dat het moeilijk was om tweedehands synths te kopen, maar voor mijn gevoel valt het allemaal wel mee.
Eerst dacht ik altijd dat wij veel keuze hadden, maar eigenlijk valt het ook allemaal wel mee.

Ik ben momenteel op zoek naar een ijsmachine! Dat is pas moeilijk! Hoeveel verschillende soorten zijn er daar wel niet van.. Voor sommige heb je een diepvries nodig, sommige hebben een ingebouwde diepvries, bij sommige moet je zelf ijs aan de rand toevoegen, enzovoort...

Zoooooo fucking veel soorten.. En uiteraard is er weer eens geen http://www.ijsmachineforum.nl dus dat schiet echt niet op.

Wij, synthliefhebbers, hebben het eigenlijk allemaal maar makkelijk.

Ik zal maar niet over de diversiteit van bowling artikelen beginnen... als dat toch je hobby is... damn!

Heh... 8)

Het voordeel van ijsmachines: je hebt er aan ééntje genoeg!

Het is idd niet moeilijk om een synth te kopen, maar wel als je iets specifieks zoekt voor een redelijke prijs.

Maar we hebben het idd wel makkelijk. Er is genoeg info over iedere synth te vinden en voor bijna ieder probleem hebben ze een oplossing.

Origineel geplaatst door Hanz
Heh... 8)

Denken ijsmachine freaks daar niet heel anders over...

en denken die niet: "Ik zou willen dat ik synths zou sparen.. Dan koop ik 1 computer en dan kan ik alles!"

Ik heb een ijsmachine met automatische cooler. Daarvoor hadden we zo'n ding waar je ijsblokjes moest rondleggen, zeker niet handig (maar voor Nederlanders wel goedkoper ;) ).

Dan gaan we zeker recepten kunnen uitwisselen :D

Kopen is niet moeilijk. Geld hebben wel. Geld houden nog meer!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
"Ik zou willen dat ik synths zou sparen.. Dan koop ik 1 computer en dan kan ik alles!"

:stupid Dacht ik er ook maar zo over.. Dan had ik geld OVER!

Bericht door een moderator:
Dit stond natuurlijk fout.. ik heb deze thread eventjes verplaatst!

Aren't you supposed to be in the test chamber, gordon?

Johnny, zo'n ijskast uitzoeken, dat moet toch geen probleem zijn? Gewoon net als een synth: eerst goed orienteren, van internet wat demo's downloaden en tenslotte in de winkel een paar uitproberen 8o)

Hoe wil jij in hemelsnaam een koelkast in de winkel uitproberen? :confused:

Pakje condooms in de supermarkt ok, of een bank. Maar een koelvries combo?

Origineel geplaatst door fuse
Hoe wil jij in hemelsnaam een koelkast in de winkel uitproberen? :confused:

Pakje condooms in de supermarkt ok, of een bank. Maar een koelvries combo?

Gewoon een middag erin gaan zitten ( kun je meteen kijken of dat lampje wel uit gaat ) :D

Origineel geplaatst door Hanz
Heh... 8)

Helaas, dat is niet waar.
Eens kocht ik een ijsmachine, een Phillips, en dat is me toch lekker! Je kan het zo zoet maken als je zelf lekker vindt, maar helaas maar één smaak... De bak moet voor een tweede smaak eerst weer een uurtje of zes invriezen, zodat het eerste smaakje al weer zo hard is, dat het niet lekker meer 'schept', want het is niet meer vers. Dan heb je wel twee smaken, maar verschillende versheden. Dus wilde ik een tweede ijsbak kopen. En laat'ie nou duurder zijn dan een volledige machine!
Dus ik heb drie ijsmachines :)

Toch wel een aardige vergelijking met synths, niet?
Dat geluid is niet vers meer (te vaak gebruikt) :)

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Oh, ja!

Ooit tomatenijs geprobeerd?
Op waterbasis, met veel thijm, waanzinnig in een salade!

Wout :)

off topic

nee geen tomatenijs wel visijs

het lekkere weer begint weer te komen. goed idee man johnny. zal ook eens gaan uitkijken naar zo'n ding. :D hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

Back