oxygen 8 of evolution mk225c

WarmeBakker

Ouwe rot
hoi, heeft iemand ervaringen met beiden en of wat tips adviezen mbt de verschillen en verschil in gebruiksgemak, mogelijkheden etc ?
ben benieuwd

sorry ik zie dat evolution tegenwoordig op de MK-425C USB
zit

hopelijk heeft iemand ervaring tussen dat model van evolution en de m audio oxygen 8

groetjes.

Ik heb een tijdje een evolution mk225c gehad. En had die voor aankoop vergeleke met een Oxygen 8. Zit een wereld van verschil in! Evolution heeft vele malen prettiger keyboard en aanslag! En wat ik me herinner istie ook met wat flexibeler met de CC's.

(heb mijne niet meer, gebruikte hem vooral bij mijn nord micro modular, heb hem weggedaan toen ik grote modular kocht).

voor zover ik zelf kon zien heeft de oxygen 8 als voordeel dat er een data slider op zit.

wie weet er meer van en heeft ervaring wellicht met beiden ?

Ik heb 'n oxygen8 en in principe doet ie wat ie moet doen. De dataslider gebruik ik bijna nooit en een groot nadeel is dat je hij geen geheugenplaatsen heeft, dus je moet altijd weer opnieuw je controllers aan de knoppen toewijzen.

Ik zou ff verder sparen voor een (tweedehands) remote 25 van novation. Heb de oxygen 8 gehad en heb nu de remote en ik heb geen spijt van het verkopen van de oxygen 8....

Ik weet niet of je een toetsenist bent, maar ik vind het dus fijner om met 2 volle handen te spelen...
Heb zelf een evolution mk-249c

Origineel geplaatst door Burp
Ik heb een tijdje een evolution mk225c gehad. En had die voor aankoop vergeleke met een Oxygen 8. Zit een wereld van verschil in! Evolution heeft vele malen prettiger keyboard en aanslag! En wat ik me herinner istie ook met wat flexibeler met de CC's.

(heb mijne niet meer, gebruikte hem vooral bij mijn nord micro modular, heb hem weggedaan toen ik grote modular kocht).

Mee eens. Evolution betere kwaliteit!!

nee ik ben niet echt een toetsenist is meer om riedeltjes en drumloopjes te maken en met de knopjes wat filters hier en daar beinvloeden, dus heb genoeg aan 2 octaven, maarre die novation vind ik wat overdreven met touchpad enzo
dus het wordt denk ik de evolution 245 en niet de oxygen 8, of wil iemand me nog op andere gedachtend brengen?

bedankt voor de reacties

Origineel geplaatst door WarmeBakker
nee ik ben niet echt een toetsenist is meer om riedeltjes en drumloopjes te maken en met de knopjes wat filters hier en daar beinvloeden, dus heb genoeg aan 2 octaven, maarre die novation vind ik wat overdreven met touchpad enzo
dus het wordt denk ik de evolution 245 en niet de oxygen 8, of wil iemand me nog op andere gedachtend brengen?

bedankt voor de reacties

Ideaal keyboard voor naast je muismat overigens. En als je riedeltjes en drumloopjes wil inspelen werkt dit perfect!!

Succes met de aanschaf!

Back