Hij is binnen:Andromeda:)+mp3

heb je 'm vandaag gehaald ? Dan ben ik je net misgelopen....

maar vet hè ? ;)

Zo'n Andromeda is waarschijnlijk op dit moment de enige hardware synth die ik nog
eens zou willen hebben..... :{ :{ :{

Veel plezier ermee en laat nog eens wat mp3's horen !

Uhhm,..
Ja, mooi gespeeld. Strakke compositie en vooral de melodielijn is goed gekozen! ;)

:biertje: Veel speelplezier!!

Onder het motto "enkelvoudige modulatie is voor watjes!" :D. Zijn dit puur LFO's of FM + ringmod op lage frequentie?

Origineel geplaatst door borchen
Zo'n Andromeda is waarschijnlijk op dit moment de enige hardware synth die ik nog
eens zou willen hebben..... :{ :{ :{

en over 5 jaar staat ie weer op marktplaats.8o)

en over 5 jaar staat ie weer op marktplaats.

mmmm...misschien staat ie zelfs wel op het Waterlooplein in A'dam...NOT }:|

ik ben niet echt het type dat om de haverklap synths koopt voor de 'heb' :)

zo gebruik ik nog steeds mijn 1ste synth: een DX7 :biertje:
(ondanks dat die eigenlijk weg kan omdat ik ook een TX802 heb)

Ben wel erg onder de indruk van deze synth!
Ik vind hem eigenlijk erg makelijk in gebruik en de interface spreekt van zelf.....
Heb nu al vette super saw's,bellen, baselines en div fx's mee gemaakt.....erg divers!
En die unison pffffff erg cool!!!!!!
Je kan echt groote sound maken met de andromeda..

Waar ik minder over te spreken ben is het filter, die vind ik erg mager...en de eigenschap/klank van het filter vind ik ook niet erg mooi voor al als je erg veel resonatie gebruikt.....
En als ik de oscilatoren vergelijk met die van me arp2600 vind ik de 2600 muziekaler klinken......
Maar de modulatie mogelijkheden maken het weer goed van de a6!

To Dione:langzame lfo's??????gebruik je gewoon toch fm modulatie.......zeer bruikbaar!

Origineel geplaatst door Catscan

To Dione:langzame lfo's??????gebruik je gewoon toch fm modulatie.......zeer bruikbaar!

ja maar....das niet hetzelfde...:o:

ik gebruik de FM al zo vaak....:D

Waar ik minder over te spreken ben is het filter, die vind ik erg mager...en de eigenschap/klank van het filter vind ik ook niet erg mooi voor al als je erg veel resonatie gebruikt.....

Heb je het over Filter 1 of Filter 2?

Maar het zou wel vet zijn ja lfo's die net zo snel gaan als je osc....
Mischien een idee voor de update?

Gaat niet meer. De DSP wordt to the max gebruikt. De LFO's zijn in het beta stadium teruggetuned in ruil voor o.a. een smeuiiger PWM en het gelijktijdig gebruiken van ARP & Sequencer.

Maar via een trucje kun je je LFO's 'versnellen': neem er twee; speed van beiden op 100% en tweak met de Phase van een van de twee.

Origineel geplaatst door borchen

Deze had ik nog online staan. 100% Andromeda; live gespeeld.

Origineel geplaatst door Pim
Gaat niet meer. De DSP wordt to the max gebruikt. De LFO's zijn in het beta stadium teruggetuned in ruil voor o.a. een smeuiiger PWM en het gelijktijdig gebruiken van ARP & Sequencer.

Maar via een trucje kun je je LFO's 'versnellen': neem er twee; speed van beiden op 100% en tweak met de Phase van een van de twee.

Thanx voor de tip !

Back