Madtracker v2.5.0 RC2 - Public BETA

The main improvements of version 2.5 are:
- VST support (instruments and effects)
- ReWire support (professional version only, still in alpha stage)
- Built-in IRC client
- Improved interface

Dit kan Madtracker een stuk interessanter maken voor mensen die het liefst met trackers werken maar altijd beperkt werden doordat ze geen VST(i) konden gebruiken. Wellicht dat sommige FLstudio gebruikers nu weer terug gaan naar de tracker?

hmm. de reden dat ik ooit van madtracker ben afgestapt en over ben gestapt naar cubase is het midi en vst(i) verhaal. wordt nu wel interessanter. maar om nu weer terug over te stappen :S

Ik heb ook al wat met trackers gedaan en geëxperimenteerd, en natuurlijk ook met dit juweeltje.
er is al heel lang sprake dat die vsti ondersteuning kwam. in versie 3 of zo, die al heel lang in apha stadium is...
maar nu is het blijkbaar zover dat ze eindelijk iets dergelijks op de markt brengen.
ik ben alleszins benieuwd om het eens grondig te bekijken!
Een tracker achter de hand hebben komt immers altijd van pas...
(the good old days, you know)

:D

greetz

cloudy

Built-in IRC client?

Dat is toch niet wat ik denk dat het is...

Als alles goed gaat, dan komt deze week nog release candidate 3 uit. Eventuele 'floating point' errors die nu nog bij tijd en wijle ontstaan worden daarmee opgelost, en de routing is verbeterd. De irc client is daarnaast gestabiliseerd, en er zijn weer een stapel probleem-vst's die werken. De programmeur van de vst wrapper van Buzz heeft Yannick alvast het nodige aan knowhow gegeven, en het is de bedoeling om op 99% vst compatibiliteit uit te komen in de uiteindelijke release.

Zo. En meer vertel ik niet ;)

Gegroet,
Inge

dat mag idd.

maar: alle BSE platen, ft2! en xiphiuz: ft2, carapace: ft2, raxx: ft2 & lost soul: ft2
sagarmatha: ft2 etc etc

meerdere gasten van enzyme ook.
bionic records = buzz = tracker ;)

maarja, met flp kun je ook mega vette dingen doen no offence

Origineel geplaatst door 6 trak
zou je er ook hele coole logo's en ringtones mee kunnen downloaden?

als de export 2 midi erbij zit wel :) hehe

Zou je nou ook eindelijk MIDI OUT functionaliteit hebben? In de voorgaande versies was dit er niet.
Tja, t is toch wat, heb je MIDI in, maar verder kan je niks doen met je opgenomen MIDI data!
Ik was vroeger ook een diehard fasttracker en madtracker gebruiker. Leuk dat Madtracker nu zodanig ontwikkelt.

Back