Equinoxe 4 in +/- 1 uur...

Origineel geplaatst door Bass
Al die uitspraken kloppen nog steeds, ik zal nooit eigen namaaksels uitbrengen maar puur voor mezelf uitproberen...

NOu ja ik zal dit nooit uitbrengen IDD zoals :kont: Ed Starink bijvoorbeeld...
wie speel er nou nooit wat na voor zichzelf ???

:D :D broeh maandagochtend pfoehhh

Ook al speel ikzelf geen noot, wil ik toch voorzichtig een opmerking maken over mijn favoriete componist:

In de tijd dat er diverse verzamelalbums met synthesizermuziek uitgebracht werden, waren er vele amateuristische componistjes die de beroemde tracks van Jarre en Vangelis e.d. coverden en uitbrachten. De verzamelserie die er kwalitatief gezien ver bovenuit sprong, was die van Arcade. Oorspronkelijk wilde Arcade originele tracks gebruiken, maar de 2 grote artiesten wilden absoluut niet samen op één CD staan, dus moest een zéér goede componist gezocht worden die alle hits na wilde spelen met de bedoeling deze tracks zo dicht mogelijk naar het origineel te laten klinken.

De keuze viel op Ed Starink. Niet alleen omdat hij prachtig na kan spelen, maar ook door zijn eigen bedachte meesterwerken die hij onder zijn eigen label op de markt heeft gebracht......alles met de beste synthesizers en apparatuur in een professionele studio !!!

Ondanks het negatief imago die bij veel mensen heerst van "naspeelmuzikantje spelen", ben ik trouwens benieuwd of de kwalitatief hoogwaardige stukken van deze man überhaupt wel navolgbaar zijn . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

www.synthesizer-greatest.info

Back