Beste DSF'ers
Ik ben vanavond bezig geweest met het oefenen van het uitmixen van probeersel die ik heb gemaakt.
Ik heb hem nu even snel opgenomen voor jullie, zo dat jullie het kunnen beoordelen. IN mijn oren hoor ik gewoon, dat er heel veel dingen er niet kloppen, maar ik kom niet op het ding wat ik mis.
Dus daarom vraag ik jullie om advies
Ok het zit ik heb hieronder het fragmentje. het is van Candee Jay
Wat ik zelf mis is het kompakte eenheid van de instrumenten en het geheel. Ik heb een aantal compressors over enkele kanalen heen gegooid.
De sound van het stukje klinkt nogal los van elkaar.
Ligt het aan de kwaliteit van de synths die ik gebruikt ? of ligt het aan mijn apparaten die ik heb ? Is het echt zo belangrijk betreft geluid keuze, daarbij bedoel ik dat ieder geluid bij elkaar hoort ?
Ik mis gewoon de ervaring.
owja dit is wat ik heb gebruikt
Cubase SX
Kontakt
V-station
Pro-53
mijn geluidskaart is de audiophille 24/96
el cheapo versterker
Spirit folie notepad mixertje
en ik luister het af met mijn koptelefoon.
wie heeft er hierover iets te vertellen of op te merken?
Ik wil het graag leren..........
greetz
SoWhat
Ik ben vanavond bezig geweest met het oefenen van het uitmixen van probeersel die ik heb gemaakt.
Ik heb hem nu even snel opgenomen voor jullie, zo dat jullie het kunnen beoordelen. IN mijn oren hoor ik gewoon, dat er heel veel dingen er niet kloppen, maar ik kom niet op het ding wat ik mis.
Dus daarom vraag ik jullie om advies
Ok het zit ik heb hieronder het fragmentje. het is van Candee Jay

Wat ik zelf mis is het kompakte eenheid van de instrumenten en het geheel. Ik heb een aantal compressors over enkele kanalen heen gegooid.
De sound van het stukje klinkt nogal los van elkaar.
Ligt het aan de kwaliteit van de synths die ik gebruikt ? of ligt het aan mijn apparaten die ik heb ? Is het echt zo belangrijk betreft geluid keuze, daarbij bedoel ik dat ieder geluid bij elkaar hoort ?
Ik mis gewoon de ervaring.
owja dit is wat ik heb gebruikt
Cubase SX
Kontakt
V-station
Pro-53
mijn geluidskaart is de audiophille 24/96
el cheapo versterker
Spirit folie notepad mixertje
en ik luister het af met mijn koptelefoon.
wie heeft er hierover iets te vertellen of op te merken?
Ik wil het graag leren..........
greetz
SoWhat