Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass Bizarre
PS. Wie wil mijn MX802 overnemen![]()

Ik zocht nog een goede distortion pedaal, maar dit zal ook wel volstaan
Origineel geplaatst door r.5
Ik zocht nog een goede distortion pedaal, maar dit zal ook wel volstaan![]()

Origineel geplaatst door Wappie909
Ja, persoonlijk vind ik behringer een groot PROBLEEM.
Er is namelijk, ooit in een ver verleden, een adapter van een mixer in de brand gevlogen, ik was blij dat ik er bij was, anders hadden al m'n mooie spulletjes verbrand, en leg dan maar eens aan de verzekering uit dat je voor duizenden euro;s aan spullen had staan. Maar gelukkig geen echte schade, alleen een paar maanden een vaag luchtje in de kamer.
Mede daardoor durf ik nu nooit meer mijn kamer uit te lopen, zonder dat ik mijn spullen uit zet.
Dus voor mij NOOIT MEER BEHRINGER![]()
Origineel geplaatst door Erazotropa
Of dit niet kan gebeuren met iets anders... :confused:
Vind ik een beetje onzin eigenlijk.. maar goed..
..Origineel geplaatst door Erazotropa
En dan is het nog niet eens de schuld van de tafel fabrikant.. maar van degene die die trafo heeft gemaakt..
Origineel geplaatst door Hanz
@Wappie: Je kan natuurlijk wel je ontevredenheid hier uiten...
... maar wat zei Behringer toen je zelf contact met ze opnam hierover?
Tenminste, dat heb je toch wel gedaan? Anders vind ik niet dat je mag mopperen!
Ik bedoel, fouten worden overal gemaakt - net wat Erazotropa zegt.
Het zegt veel meer over een bedrijf hoe vervolgens die fouten worden opgelost! Die kans moet je ze wél geven...
Doet de firma Ulli dat nou slecht, dan vind ik klagen pas terecht.
En het leek of na enkele weken een soort van zandkorels in de potmeters kwamen, maarja keb er toch nog 100 piek voor gehad.

Trouwens was dat niet het enige mankement, de gain knop van kanaal 13 werkte niet. En het leek of na enkele weken een soort van zandkorels in de potmeters kwamen, maarja keb er toch nog 100 piek voor gehad.

Origineel geplaatst door mjoezik
Na een kapotte geheugen DIMM en veel, heel veel problemen met windows 98/SE/XP weer 'back to the mjoezik!' Niet alleen Behringer apparaten veroorzaken soms problemen![]()