Erazotropa
Incubating Cell
Origineel geplaatst door n0_key
Goed, dat als Behringergebruiker je spullen verdedigd, dat kan ik nog begrijpen, hoe zielig het allemaal ook is: "ik heb gelijk!!!"
Maar goed, beweren dat Behringerspul kwalitatief goed in elkaar steekt of dat een MX tafel hetzelfde klinkt als een A&H, dat is gewoon je reinste onzin. Gewoon gelul. Ik heb toen ik begon zat Behringerspul gebruikt, en voor het geld is het soms hartstikke leuk, maar ga nu geen onzin verkondigen, want Behringer van na '94 is zonder uitzondering crap als je naar het materiaal, duurzaamheid en de bouwkwaliteit kijkt...
Maar goed, misschien ligt dat in jou geval aan je met schapewol gevulde speakertjes![]()
Ho ho ho!, ik zeg alleenmaar dat ik een goede ervaring met behringer spul heb geen negatieve..
En heb het helemaal niet over de kwaliteit vriend! of het nou wel of niet goed spul is..
Het enigste wat ik zeg hier, is dat de mensen alleen maar van horen zeggen spreken.. en dat geld ook als je praat over een tafel van +10.000euro.. waar je zelf nog nooit ervaring mee gehad heb..
Goed lezen vriend!

En ook met speakers spreek ik gewoon uit jaren lange ervaring,, ipv geprezen text uit een artikel

Da's het verschil..