Allemaal effe wegdromen

Zo gaat mijn zolder er straks ook een beetje uitzien... :duivels:

Goed hoor!

en ik had nochtans gezegd tijdens het interview: 'geen foto's alstublieft' :(

Kolere...
2 acxels..
gx1tje
bosje moogjes
stapeltje sequentialtjes
synclaviertje
fairlightje
8voice..

Heee, geen 2500?

:biertje:

Volgens mij zijn het foto's van collecties van verschillende eigenaren. Maar mijn italiaans is niet zo goed.
Voor het verhaal is het beter als het van 1 en dezelfde eigenaar is. ;-)

Origineel geplaatst door deep base mine
Volgens mij zijn het foto's van collecties van verschillende eigenaren. Maar mijn italiaans is niet zo goed.

Zoiets wel ja; als je naar de homepage gaat en de studio van BassLineConcept opzoekt dan is die een stuk kleiner. En onderaan de foto's staat ook dat het erneer gezet is met toestemming van Dave Galimba (wie dat dan ook is; volgens mij wel de editor van de site of zo), en dan staat er nog "Inviaci le tue foto per arricchire la nostra galleria!" = "Stuur je foto op om onze galerij te verrijken!" (met mijn beste Italiaans, wat niet zo goed is, maar Babelfish wil ook wel helpen...).

Maar bij het zien van zulke foto's wil ik dat eigenlijk helemaal niet weten... :D

Ik kan me voorstellen dat de echte vintage freaks hierbij weg dromen :)
Maar ik zie toch liever mn Virus :luv:

Al dat moois samen is een beetje van 't goeie teveel denk ik...

Volgens mij kan je ook je eigen studiofoto opsturen, mijn italiaans is niet zo goed maar volgens mij staat dat onderaan de pagina.

Origineel geplaatst door Bas
Volgens mij kan je ook je eigen studiofoto opsturen, mijn italiaans is niet zo goed maar volgens mij staat dat onderaan de pagina.

Kweenie, maarruh...

Zoiets wel ja; als je naar de homepage gaat en de studio van BassLineConcept opzoekt dan is die een stuk kleiner. En onderaan de foto's staat ook dat het erneer gezet is met toestemming van Dave Galimba (wie dat dan ook is; volgens mij wel de editor van de site of zo), en dan staat er nog "Inviaci le tue foto per arricchire la nostra galleria!" = "Stuur je foto op om onze galerij te verrijken!" (met mijn beste Italiaans, wat niet zo goed is, maar Babelfish wil ook wel helpen...).

Ik zie toch een aantal plaatjes die duidelijk wel uit dezelfde omgeving komen, en wat er op die plaatjes alleen al staat is genoeg om een HEEELE hoge brandverzekering af te sluiten. :{

een synthesizer bibliotheek
het huis van een olie/mediamagnaat?
hoeveel verschillende minimoogs zie ik nu eigenlijk

Is het nog mogelijk om muziek te maken offfff, Lijkt me toch een beetje moeilijk kiezen zo.

Maaruhhhh toch vindt ik het :{

Da's echt niet goed voor een mens !!
Damm :)

How much can you take ??

Back