Tony Foxx vs Frew - You are the 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

anthonievos

Stamgast
Eey

Trance track, samen gemaakt met een jongen uit Scotland.
Graag jullie reactie / kritiek,

Greetsz..

Tony , Frew

Ik denk dat je iets vergeet... :D

je nummer eindigt erg plotseling... vind dat je daar wat aan moet doen. voor de rest de opbouw is wel leuk. goede geluiden gekozen. arrangement mag wel wat aangedaan worden toch. beetje te langdradig zo :D en voor de rest... hmm je mix... geloof dat je de fader op 0 heb laten staan?8o)

past erg goed in de c1000 selectie lijn. geen fratsen in dit nummer !

Ik hoor geen trens,

Of is dit weer een track van Ad visser? meditatie stilte!? 8D

Ik houd wel van dit soort dingen - een nieuw weg binnen een toch enigszins uitgemolken genre. Je kunt duidelijk horen dat jullie hier lang over nagedacht hebben. Schitterende compositie werkelijk, maar eigenlijk kan ik wat dat betreft niets aan Slipperman toevoegen. Briljant. Kun je zo uitbrengen en op 4 mei om 8 uur draaien.

(valt niet mee hè, samenwerken met een Schot; eigenlijk hoor je dan nog niks :dubbel: )

Origineel geplaatst door 6 trak
6 probeerd qua thread er toch nog ff een juiste draai aan te geven zeg maar... of... mischien al tevergeefs?!

Zo lang-ie 'm niet leest hebben we vrij spel natuurlijk... :duivels:

(ik neem aan dat de mods dit toch allemaal wissen zodra zijn track online staat)

Citaat De Dijk

"DE STILTE VOOR DE STORM"

Citaat André Hazes

"ZEG MAAR NIETS MEER"
"IK GA AL WEG"

:doei:

Hey ik weet je opzet van het plaatsen van dit Topic

Jullie maken trance m.b.v. doedelzakken. Spelen in de hooglanden van Schotland in de hoop dat wij dit in Nederland kunnen horen. In theorie zou dit kunnen, zij het dat de wind niet in de goede richting staat.

Werkt zo'n kilt nou inspirerend m.b.t. muziek? Je bent dan zeker wel snel geneigd het "luchtig" te houden?

Origineel geplaatst door 6 trak
k'vind het tot nu toe wel relaxed klinken... mischien moet Foxx er een remix van maken...

Ja, en hij gaat nog in repeat ook.

Ach die Foxx. Hoor hem eens zijn best doen. Met dank aan mij voor het geven van de juiste link naar het nummer

http://www.dudelsackgruppe.com/

Okay, hier mijn feedback

Aha, dus dit verstaan ze in Schotland onder Trance. Geinige site trouwens van jullie groep.
Het intro zonder doedelzak mag wel iets meer gerekt worden
Net als 6 trak al schreef. Erg relaxed. Een jointje zou niet misstaan op deze muziek
Alleen vind de kwaliteit wat bedroevend. Het klinkt 8bit. Okay het moet helemaal via Schotland naar hier komen, maar dan toch: "Die internetkabeltjes zitten er niet voor niets"

Succes verder met de song

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back