Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ze heeft het niet helemaal zelf gecomponeerd, maar de manier waarop ze dat gemaakt heeft...Perfect! De klank van die eerste versie van Dr Who theme vind ik onnavolgbaar.

het dr who theme was volgens mij ook een soort kickoff hoe dit soort muziek voortaan ging klinken.
ik vind het muzikaal een behoorlijk geniaal stukje muziek, is de context van die tijd dan.
hoe simpel het dan ook mag zijn.
:mega:

Ik denk dat de kracht van het nummer hier echt de som der delen is: heel goede compositie van Grainer, en fantastisch uitgevoerd door Derbyshire. Die beroemde baslijn componeren is één, maar ze op die manier ten gehore brengen was even noodzakelijk voor het resultaat.

carpix02.jpg

als een man iets "vrouwelijks" doet wordt dat ook niet echt gezien als interessant door vrouwen

als een man iets "vrouwelijks" doet wordt dat ook niet echt gezien als interessant door vrouwen

vrouwen staan maar wat graag met hun vent in de rij voor de Uggstore.

Sinds wanneer zijn synths zo mannelijk dan?
Is meer iets nerderigs lijkt me!
Een knots met spijkers er in,.. Da's mannelijk!!
En dat australische rugbygedoe,..
En testpiloot of gewichtheffen,.
Maar synths? Nee,.. niet echt,.. En ik was op een sf meeting een paar jaar terug.
En dat was nou niet de wereldexpo van t toppunt van mannelijkheid als je mij vraagt,.
Wat een stelletje kneuzen op een klutje zeg,. :D behalve ik dan,.:P gheheheh

Sinds wanneer zijn synths zo mannelijk dan?
Is meer iets nerderigs lijkt me!
Een knots met spijkers er in,.. Da's mannelijk!!
En dat australische rugbygedoe,..
En testpiloot of gewichtheffen,.
Maar synths? Nee,.. niet echt,.. En ik was op een sf meeting een paar jaar terug.
En dat was nou niet de wereldexpo van t toppunt van mannelijkheid als je mij vraagt,.
Wat een stelletje kneuzen op een klutje zeg,. :D behalve ik dan,.:P gheheheh

Helemaal mee eens.
Maar ik wil aan het rijtje voorbeelden van mannelijkheid nog wel ff de elektrische gitaar toevoegen.

dat wil ik graga ondersteunen
er is niks mannelijkers dan met je grijpgrage vingers wat vrouwelijke vormen te betasten en daarbij veel lawaai te maken

maar als het nu niet gaat om de #### and ### waar gaat het dan wel om?
de schattigheid van het 'zwakke geslacht' die ook lekker met synths bezig is?

mocht het dat ook allemaal niet zijn waarom dan toch het verschil aangeven in deze thread?

Tuurlijk "het ook absoluut niet bijzonder" dat wanneer een vrouw een synth bespeeld dan wel interesse heeft voor de synthesizer. Zitten we hier nu op een synthforum die deze zaken bespreekt of waar gaat het over?

een basgitaar da's wel de fallus bij uitstek. zeer mannelijk.
de synth is natuurlijk vol mannelijk , het synthje al wat minder
opgewonden worden als je soepele vingers die over de juiste knopjes glijden, in extase door het resultaat. "hoeveel synth's heb Jij al bezeten" .
hoe mannelijk wil je het hebben ?

gitaar ken ik nou wel, dat is echt een afgezaagd 13 in een dozijn instrument

als iemand die altijd zo voor experimenteel gaat zou je jimi toch wel moeten waarderen hehe

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back