Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[schijnheilige modus aan]

Jooooo, weten de betreffende meisjes wel dat hun foto's hier worden gepost?

Ik vind het persoonlijk niet zo netjes om deze meisjes af te schilderen als geile dingetjes (hoe lekker ze er ook uitzien) en zonder hun medeweten deze foto's hier te plaatsen.

Zeker aangezien je ook helemaal niets hebt met deze meisjes.

[/schijnheilige modus uit]

Anyway, ik ben 8 jaar van mijn leven opgegroeid in Roosendaal (dat is alweer bijna 10 jaar geleden, oeioeioei ik word een ouwe lul) en ik was niet echt ondersteboven van het aanbod meisjes/vrouwen in Brabant.
Waarom is daar in de afgelopen jaren zoveel veranderd?
Waren er in mijn tijd maar van die leuke meisjes =(

Dat komt door de BaCaDie BrEaZah's....dat had je vroeger nog niet...en meisjes lusten geen bier...en nu, na een aantal BrEaZah's willen ze allemaal rollebollen......

oehhoe.....

Origineel geplaatst door Pjotr G
lol iedereeen zijn pasje bij zich? Wel nog een paar mooie dames gezien op al die pics hoor.....iemand groupie verhalen?
en ehhh om het synth gerelateerd te houden:
Neem eens 2 ontstemde zaagtanden en eh distortion erover en dan door een lowpass filter om te ont-ranzigen en dan een mooie envelope maken eneh, dan heb je een mooi geluid. ja.

Nog geen pasje? hier aan te maken >:| : http://www.webtrax.nl/pedopas/

zooo die pas ga ik dus ff uitprinten...die komp in mijn beurs!

zooo die pas ga ik dus ff uitprinten...die komp in mijn beurs!

Verdorie, de pas die ik aan gevraagd heb is maar geldig tot
Dec. 2000 :erm:

Mag ik dit met pen veranderen of ben ik dan een vervalser :duivels:

Greetinx DJ R2, RSI Records

Heren,

Mag ik een frisse doesj adviseren of een trip naar een sociaal medewerkster of zo. Of ga even met je joystick spelen. Hebben we dat ook weer gehad. Je gaat toch geen arme meisjes bangmaken of mensen hier wegjagen. Zonde van je tijd en moeite zou ik zeggen. ;)

Arme meisjes hebben graag een meerderjarige rijke vriend heb ik gemerkt ;)

Mijn vriendin kan zich prima met mijn rm1x vermaken..binnenkort ga ik haar de sampler uitleggen :) :) :) :) :)

Maarja ik heb dan ook de meest relaxte vriendin die je kunt voorstellen.

Origineel geplaatst door Synic
Zeker aangezien je ook helemaal niets hebt met deze meisjes.
nog niets...

Sommige van hun zijn hele goeie vriendinnen van me (lucky me) en ze hebben allemaal al een vriend (vanaf 18 jaar) dus probeer maar nix. Nouja. Mijn vraag is beantwoord dus wat mij betreft mag dit verwijderd worden.

Origineel geplaatst door Slipperman
Sommige van hun zijn hele goeie vriendinnen van me (lucky me) en ze hebben allemaal al een vriend (vanaf 18 jaar) dus probeer maar nix. Nouja. Mijn vraag is beantwoord dus wat mij betreft mag dit verwijderd worden.

Vriendjes vanaf 18 jaar dus...controleer hun pasjes eens!

Hun ID kaarten???? Ze zijn inderdaad zo "oud". Ze hebben nou enmaal oudere vriendjes aangezien de meeste jongens van hun leeftijd (mij uitgezonderd) zich niet naar hun leeftijd gedragen.

Origineel geplaatst door Slipperman
Hun ID kaarten???? Ze zijn inderdaad zo "oud". Ze hebben nou enmaal oudere vriendjes aangezien de meeste jongens van hun leeftijd (mij uitgezonderd) zich niet naar hun leeftijd gedragen.

Nee, ik bedoel hun pasjes waarop staat dat ze met dames van die leeftijd mogen rotzooien, zie ook mijn vorige post in deze thread (die met de link...)

Origineel geplaatst door BasicSystem
Als iemand op deze manier foto's van mijn vriendin op internet zou plaatsen zou ik hem kei en keihard op zijn smoel komen timmeren 8o)

groeten

Basicsys

Dan ben je niet de enigste:)

Groetjes synthfreak

Origineel geplaatst door sander
veel van die synt en computer vrouwen wil je niet zien.

Een uitzondering daargelaten ;)

MissAkiraIshivsCitric.jpg

Ik had nog zo gezegd. Niet dat knopje!

Welk knopje had je dan in gedachten???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back