Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben gisteren naar Studio 80 in Amsterdam (de multisexy party) en er was een vrouw als DJ, ze draaide alleen maar sexy electro sounds. Het is voor de eerste keer in ongeveer 15 jaren dat ik zo'n fantastische avond heb gehad! Je krijgt niet zomaar PabloDeMode aan het dansen als de muziek kut is.

(De reis terug naar Groningen was een nachtmerrie... het kan niet alles perfect zijn...)

Overigens heb ik altijd een droom: een synthpop band vormen met drie vrouwen die de instrumenten spelen (guitar, synths en drums) en de zanger een man (ik hihihihi)... Ik bedoel tot zover ik weet is het nog nooit zo'n line up geweest, wel het omgekeerde (zoals No Doubt)

Het is Robert Palmer wel allemaal teveel geworden, hij rust alweer 7 jaartjes in vrede nadat z'n hart op 54 jarige leeftijd begaf. Dan maar iets minder vrouwtjes als backing.

69204-1.jpg

smaken verschillen nogal geloof ik : ha bij mij loopt het water in de mond als ik die video zie.....
niet in de broek? :dubbel:

maar idd, dit soort clips zijn wel vrij achterhaald nutuulk, hoewel...
ass shaking booty bitches met bling is nutuulk helemaal plat (behalve de tit'n dan weer vaak niet)...

ach alles wat onbereikbaar is vind ik toch niet interessant

Wat een topic is dit zeg.

Vrouwen kan je vinden "in real life" en op "de andere helft" van het internet.
Zeg nou eens eerlijk, zoeken jullie een vrouw met jampotglazen die de hele dag aan knoppen zit te draaien?

...mijn vriendin zit het liefste aan de knopjes van Hill...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back