Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
weet niet, heb dezelfde ervaringen als mario, zit gewoon in de lucht, maar goed ook, zal wel ergens voor nodig zijn.
( maar dat los van alle losers hier op het forum, wankers !)

weet niet, heb dezelfde ervaringen als mario, zit gewoon in de lucht, maar goed ook, zal wel ergens voor nodig zijn.
( maar dat los van alle losers hier op het forum, wankers !)

Nou nou... we zijn misschien 'n beetje banale pubers, maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal losers zijn :D

Maar ik ga het binnenkort ook ondervinden. Tenminste, daar heb je kans op met 'n tweeling.

Maar wat jullie zeggen: ...eigenlijk is het zoals het is.. en daar mee basta!

:slotje:

de commercie dicteerd het... 'warrior and princess programming'...

klopt,
als ze toegang hebben tot moderne communicatiemiddelen, en niet geisoleerd leven, dan komt het met het ouderwetsche rollenpartoon wel goed, voor wat het waard mag zijn.

ik heb met mijn kids echt mijn best gedaan om dit soort invloeden een beetje te beperken, da werkt nie , he?

mijn zoon doet mannen dingen, en speelt bij tijd en wijle de sterren van de hemel, en maakt al aardige nummers, en verslijt vriendinnen bij de vleet, en houd van bier...
mijn dochter blijkt overduidelijk een vrouw te zijn, studeerd hard en goed ( dat bestaat niet bij jongetjes mensen, dan hebben ze dringend een shrink nodug), en doet vrouwen dingen.
en mochten de meiden nog ergens in de puberleeftijd komen, schrik niet van de buitenpropotionele valsheid die ze ten toon kunnen ventileren, tjeusis, heel erg, dat heb ik met jongens nog nooit mee gemaakt.
:mega:

8609558618944864.jpg
/ ///////
DisneyPrincessKitchen.jpg

Ah, je kroost.

ik dacht ook, daar krijgen we een inkijkje in 6traks kinderkamer...
vcovca: proficiat , da's mooi.

Neuh,.

Is een combi van genen, hormonen en opvoeding.
Maar ik weet dat we bij mn dochter echt hard hebben geprobeerd om
r niet het stereotype meisjesspeelgoed en kleding op te dringen,.
Alle auto's en blokken die we voor haar kochten bleven onaangeraakt tot mn zoontje was geboren.
Lekker rustig tekenen en boekjes kijken vond ze veeeel interessanter
Mn zoontje kreeg een pop en een beer,.
En die beer ging overal mee naartoe,. die pop wordt gewoon t bed uitgeknikkerd. Lust ie niet

ik vinnet wel best,.. boeit verder niet.
Maar is waarschijnlijk wel de reden dat er weinig meisjes op t forum ziten.

had lange tijd een ms20controller naast de mac staan , in de huiskamer.
telkens als de computer aanging startte die ook automatisch een instrument op dat gecontroleerd werd door die controller.
de meiden hadden mn interesse in het toetsenbord en de performance, de zoon draaide aan alle knopjes.
ps de sonicsix vinden ze allemaal wel interessant, als het maar voldoende kwaliteit heeft dus...

ach ja rollenmodellen zijn er om doorbroken te worden : onze meid van 8 die zit achter de pc en speelt helemaal niet met barbies.... zo kan het dus ook en er zijn dus heus wel uitzonderingen op de gulden regel......

images

Laatst gewijzigd:
Ik verbrande vroeger barbies..

ach ja rollenmodellen zijn er om doorbroken te worden : onze meid van 8 die zit achter de pc en speelt helemaal niet met barbies.... zo kan het dus ook en er zijn dus heus wel uitzonderingen op de gulden regel......

Jaja,.. en wat doet ze dan achter de pc?
De mijne heeft ook nooit met barbies gespeeld,. en zit ook t liefst de hele dag achter de pc,..
En wat doet ze daar?,.. de hele dag met r vriendinsels chappen,.. dr hyves onderhouden en spelletjes spelen!,.
Maar zeker geen fps games! En ook geen lego racers he? :mega:

Ik ben tot beheerder gebombardeerd van zo'n beetje alle dsi's op het eiland hier,..
Vanwege de obvious reasons,.
En aan de games op de kaartjes kun je feilloos zien of ie van een jongen of een meisje is,.
Er zijn wel wat games die ze beiden leuk vinden,.. zoals mario kart,.
Maar laat me je vertellen,..er is geen jongen met verzorgpony's op zn ds en laura's passies babysitten!

Ook in t digitale domein zijn de rollen prima verdeeld!

misschien dat er daarom ook zo weinig roze synthesizers zijn gemaakt ?
( ken er eigenlijk maar 1tje die ooit nogal wat stof hier op de marktplaatsforum opwierp: de roze syrinx )

sja de naam "synth voor 'm" is natuurlijk ook niet echt vrouwvriendelijk.
misschien een subforum dat "synth voor 'r" heet opstarten?

ze stellen wel eens dat vrouwen meer roddellen.... en dat dit komt door het oude rollenpatroon : de vrouw is van oudsher het zwakke geslacht ( fysiek dus en ook door de wetten vroeger waarin vrouwen minder rechten hadden )

dit gebrek aan kracht werd dan gecompenseerd door veel informatie uit te wissellen...het z.g.n. roddelen....dit spreken met elkaar zou dan hun machtspositie vergroten in de maatschappij.....

sterk worden dus door slim te zijn .....

of dit nu nog steeds zo is dat weet ik ook niet : ik sta zelf niet midden in de maatschappij en leef te afgezonderd om echt te weten hoe de maatschappij tegenwoordig is

in het verkeer zie ik echter wel genoeg vrouwen in autos.... ze zijn vaak wat beleefder en stoppen wat vaker voor voetgangers is mijn idee... ( of dat echt zo is weet ik ook niet )

maar vrouwen zijn dus vaak geemancipeerd genoeg om mee te draaien in mannenwereldjes..... ( behalve in de kraamtijd en de ongesteldsheids week ha ha )

maar bijv op chatten.nl word door man en vrouw op gelijke manier geroddeld.....dat weet ik wel dus....

we kunnen iig wel concluderen dat jij t grootste wijf bent dan

ze stellen wel eens dat vrouwen meer roddellen.... en dat dit komt door het oude rollenpatroon : de vrouw is van oudsher het zwakke geslacht ( fysiek dus en ook door de wetten vroeger waarin vrouwen minder rechten hadden )

dit gebrek aan kracht werd dan gecompenseerd door veel informatie uit te wissellen...het z.g.n. roddelen....dit spreken met elkaar zou dan hun machtspositie vergroten in de maatschappij.....

sterk worden dus door slim te zijn .....

of dit nu nog steeds zo is dat weet ik ook niet : ik sta zelf niet midden in de maatschappij en leef te afgezonderd om echt te weten hoe de maatschappij tegenwoordig is

in het verkeer zie ik echter wel genoeg vrouwen in autos.... ze zijn vaak wat beleefder en stoppen wat vaker voor voetgangers is mijn idee... ( of dat echt zo is weet ik ook niet )

maar vrouwen zijn dus vaak geemancipeerd genoeg om mee te draaien in mannenwereldjes..... ( behalve in de kraamtijd en de ongesteldsheids week ha ha )

maar bijv op chatten.nl word door man en vrouw op gelijke manier geroddeld.....dat weet ik wel dus....

we kunnen iig wel concluderen dat jij t grootste wijf bent dan

:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back