Hoor dit dan: TL lamp gesprongen boven mn tafel

bobaphat

Ouwe rot
G0dverdeg0dver, dit geloof je niet,, Er is een tl balk gesprongen boven mn mengtafel. Waar heb ik dit nou weer aan te danken. Ik zit nu het glas uit mn tafel te peuteren:(

Wat kan ik nu het beste doen?? De tafel open maken en hem helemaal schoonmaken??
Ik ben bang dat dat glas van binnen mn mengtafel beschadigt

stofzuiger dr op! alle knopjes en schuifjes er af halen en zuigen maar! Zo heb ik die van mij laatst schoon gemaakt toen de schilder het zo nodig vond om mijn kamer te schuuren terwijl alles er nog in stond heletafel onder t stof... heeft ook het iq van een stoeptegel...

oef!

Ik zou inderdaad alles openschroeven en schoonmaken.

Misschien ook een tip: als je een stofzuiger hebt met verschillende standen (in zuigkracht) (God, ik hoor de flauwe grappen al), dan kun je die gebruiken - maar dan wel voorzichtjes. Ik doe dat wel eens bij m'n keyboard. Werkt prima.

HW

Kristus! Ik zit te typen en twee onverlaten komen met hetzelfde idee op de proppen! :)

Denk dat je beter je mixer maar ff kan weg brengen voor een service beurt. Als je ons vraagt wat je nu moet doen lijk je me niet het type dat zelf zn mixer moet gaan open maken en van binnen schoonmaken :)
Moet je zeggen dat ik net ff omhoog keek en ik voor de zekerheid ook maar ff een lamp een andere kant op draai :D Success ermee.

Edit-
Zoiezo een service beurtje op zn tijd kan nooit kwaad. en dan zeg je ze gelijk: ohja t kan zijn dat er hier en daar wat restjes glas zitten dus let daar goed op :)
heb vroeger eens een mixer laten na kijken en schoonmaken van binnen kostte me 80 gulden ofzo. Dus voor dat geld ga ik geen moeite doen

Waar kan ik langs met mn soundtracs topaz voor zo'n servicebeurt?? En wat mag dat kosten???

Ik heb m net ondersteboven gehouden en hele plukken glas en zooi kwam eruit :(

Origineel geplaatst door bobaphat
Waar kan ik langs met mn soundtracs topaz voor zo'n servicebeurt?? En wat mag dat kosten???

Ik heb m net ondersteboven gehouden en hele plukken glas en zooi kwam eruit :(

Ondersteboven houden idd, beetje schudden indien mogelijk, daarna de stofzuiger grappen.

Dat is nou net wat je niet moest gaan doen. Dan gaat namelijk het glas overal tussen zitten. Je kan beter eerst zo veel mogelijk glas verwijderen, ding op maken en dan het glas verwijderen.
Nu heb je kans dat het onder printplaten gaat zitten enzo.

Maar in principe kan je hem zo opengemaakt. Hij is wel zo gemaakt dat je hem open kan maken zonder dat het apparaat het niet meer doet.

Origineel geplaatst door HanzZ
...verschillende standen (in zuigkracht) (God, ik hoor de flauwe grappen al)

Wij niet, is dus toch vooral een probleem voor jou hè.

Ach probleem, probleem... Ik hou gewoon niet zo van flauwe moppen of huishoudelijke apparatuur.

HW

Ik kan eigenlijk ook niet veel beters bedenken dan wat hiervoor is gezegd.

Maar hoe is het eigenlijk gekomen dat die lamp opeens sprong?

Inderdaad gewoon stofzuigen. en je kan aan je sliders daarna wel voelen of je denkt dat er nog glas tussen zit.
Maar je hoeft niet bang te zijn dat het printplaten ofzo molt. Denk ook niet dat het in je mixer terecht komt, alleen in de sliders. En misschien heb je nog wel van dat stofvilt tussen de sliders zitten, dan komt er helemaal niks naar binnen.

Is dat witte poeder er ook overheen gegeaan?

Je mot wel ff zo'n haarstuk aan je stofzuiger doen en ook ff voelen of je knoppies wel vast zitten, want je wil geen knop opzuigen.

Heb dat ding ondersteboven gehangen, en er kwam van alles uit,,

Ben er met de stofzuiger overheen geweest, ik denk dat het nu wel ok is (hoop ik)

ff drie gebeden, en een paar keer aftikken,,,,, ohja nog wat zout over mijn rechterschouder en ik ga m effe testen.

Erg lullig voor je.

Als dat glas in de sliders gaat zitten ben je goed zuur kan ik me indenken.

Goed zuigen en als je denkt een rotte slider te hebben hem toch laten fixen.
(of je mocht zelf een soldeerheld zijn)

Misschien oppassen met resonancie pieken op lage frequenties.
Zou me niet verbazen als dat de oorzaak is geweest.
(Of het was een kuttrack en een TL met gevoel:dubbel: )

gr. Tom

las dat je al met de stofzuiger aan de slag was gegeaan. Een kruimeldief was misschien een wat veiliger optie geweest. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je mixer er nix aan over houdt.

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
volgens mij heeft er iemand een krasje op zn tong?

:D

hmzz, nah da's raar :confused: maar alweer opgelost!:geslaagd:

Misschien totaal overbodige opmerking maaruhm...
ik zou zo'n plastic bak om de nieuwe TL buis doen. Of heb je die TL buis houder al van het plafond af gerukt en voor straf semi-ritueel verbrand. (mijn idee)

ALS ie dan springt... Moet bij elke kringloop etc. wel uit te halen zijn voor een prikkie.

Back