kan iemand mij helpen

latidan

Nieuwkomer
weet iemand welke is het beste software met ingebouwde styles (software), ik heb wel gehoord dat er een heel goede cd is met ritmes maar ik weet nie hoe die cd noemt kan iemand mij helpen hoe dat die noemt
groetjes :doei:

Als je bedoelt: automatische begeleiding in diverse muziekstijlen (zoals een keyboard dus, maar dan beter):

PG Music's Band-in-a-Box is echt een prima tool!

ss1_2004.gif

Band-in-a-box is natuurlijk geschikt.

Onlangs vernam ik het bestaan van 1 Man band, www.1manband.nl Gewoon, van Nederlandse bodem. :okdan: En je kan er ook met PSR-stijlen werken. En PSR-stijlen zijn er in overvloed.

Gewoon de demoversies downloaden en kijken welke je bevalt.

hi, wie kan mij helpen

hi, wie kan mij helpen

hello wie weet een goede cd meet veel verschilende ingebouwde ritmes (styles) allen met styles, iemand heeft gezegd dat Band-in-a-box goed is die is heel goed maar die is niet wat ik zoek, ik zoek een programma alleen met ritmes zoals ftuiti loops maar nog veel beter ok groetjes leo

Phoe ik denk dat jij beats bedoeld. kijk anders ff op steinberg.net die hebben een pakket (weet de naam ff niet meer) waar ja geloof ik vanaf de jaren 60 tot aan 2002, de meeste beats wel in hebt zitten.

misschien is Magix Music Maker wat voor jou?

lol :D

styles? miss kun je een half uurtje alle doem-takekketak-doem doem takketak-ritmes uit mijn e-15 komen samplen?:)

Re: hi, wie kan mij helpen

Re: hi, wie kan mij helpen

Origineel geplaatst door latidan
hello wie weet een goede cd meet veel verschilende ingebouwde ritmes (styles) allen met styles, iemand heeft gezegd dat Band-in-a-box goed is die is heel goed maar die is niet wat ik zoek, ik zoek een programma alleen met ritmes zoals ftuiti loops maar nog veel beter ok groetjes leo

Van je verhaal begrijp ik geen snars maar je website staat bij mijn favorieten ;)

Back