Opgelicht, kapotte sampler!

uhm.. breekijzer of kat-in-de-zak werken altijd prima als ik zo op tv kijk!

Gewoon eerst contact opnemen met midi amsterdam. De zaak uitleggen, rustig en beleefd blijven. Als het een beetje een goeie zaak is, zullen ze vastwel met een oplossing komen. Als ze moeilijk gaan doen, dreigen dat je je hele verhaal op synthforum.nl zet. (oke oke dat heb je al gedaan maar dat weten zij niet :D) Anders gewoon je baseball knuppel uit je auto halen en die hele zaak kort en klein slaan. Als je hulp nodig hebt moet je me maar even mailen, ik heb ook nog wel een koevoet in mijn auto liggen.

Origineel geplaatst door Digimod
Je mag als consument toch klagen als ze iets niet goed hebben gedaan,
en als je niet tegen lastige klanten kunt dat moet je maar de winkel
sluiten , wel eerst vangen en als er problemen zijn dan ben je
een lastige klant.

Sorry maar voor 160 euro mag je tenminste verwachten dat het apparaat
nog jaren meegaat zonder problemen , ik zal net zo als Fokov reageren.

Tja, wat is de definitie van een lastige klant?

Voor mij is dat iemand die altijd jou probeert te benadelen zonder enkele verantwoordlijkheid op zich te willen nemen.
In zijn geval kan ik dat niet bepalen.

Natuurlijk mag je klagen bij een winkel als je denkt dat je in je recht staat.
Daar zou ik ook gebruik van maken maar er zijn ook veel klanten die willens en wetens proberen de schuld van iets wat ze uiteindelijk zelf hebben veroorzaakt op de schuld van de winkelier proberen te schuiven.

Dan wordt het toch wel een heel ander verhaal.

Ik heb ooit eens het RepetitieHuis in Amsterdam opgericht en daar viel me het al heel snel op dat heel veel muzikanten erg makkelijk zijn als het gaat om iemand anders zn spullen.

Origineel geplaatst door ka2
Gewoon eerst contact opnemen met midi amsterdam. De zaak uitleggen, rustig en beleefd blijven. Als het een beetje een goeie zaak is, zullen ze vastwel met een oplossing komen. Als ze moeilijk gaan doen, dreigen dat je je hele verhaal op synthforum.nl zet. (oke oke dat heb je al gedaan maar dat weten zij niet :D) Anders gewoon je baseball knuppel uit je auto halen en die hele zaak kort en klein slaan. Als je hulp nodig hebt moet je me maar even mailen, ik heb ook nog wel een koevoet in mijn auto liggen.

precies,

Eerst eens praten met die jongens zonder al dat gedoe erom heen.

Back