demich
Ingeburgerd
Re: Tiefuszooi, agressie, opgelicht, kapotte sampler!
ik kom ook vant kamp maar ik kan je verzekeren dat ook daar mensen zijn die een opleiding volgen en zelfs muziek maken (zoals ik) en die er niet op uit zijn om mensen op te lichten in tegendeel zelfs tuurlijk heb je die er bij maar dat heb je bij jullie huisbewoners toch ook , sorry dat ik hier even over klaag maar laten we nou gewoon niet gelijk iemand in een hokje plaatsen omdat tie er mischien een beetje onguur uit ziet als jij zelf dan een beetje nadenkt breng je dus gewoon je aparatuur daar niet naar toe en daarbij hij heeft toch weer anderhalf jaar gedaan ik zie het niet echt als oplichting peace demich
als 1ste kut voor je idd mooi opgelicht mischien ja maar waarom is het nou meteen een kamper die er achter de toonbank staat .Origineel geplaatst door Fokov
Dit zijn vier woorden die normaal gesproken niet erg veel met elkaar te maken hebben, maar vandaag wel! Ik zal het uitleggen...
Vanochtend stond ik op en ik had verdomd veel zin om eens lekker te gaan musiceren; onlangs een plaat gekocht met de acapella van Kelis-Milkshake, leek het mij tof om dat nummer eens goed te gaan remixen cq op een creaieve manier te gaan verkrachten. Alle shit aangezet, hartstikke mooi, turntables klaar om gesampled te worden, sta ik klaar voor de scratch enzo, doet mijn sampler het niet!!! Had ik anderhalf jaar geleden ook al, alleen toen had ik hem laten repareren bij de fantastische zaak MIDI Amsterdam, alwaar de kamper achter de toonbank mijn sampler naar Akai had gestuurd om het defect op te lossen: geheugen viel af en toe weg en enkele knoppen op de sampler (C/sample, en nog 2 knoppen) functioneerden niet. Twee maanden later kreeg ik hem terug en was het geheugen eruit gesloopt en de knoppen deden het weer, maar of dat lag aan reparatie of toeval (soms deden ze het ineens weer) weet ik niet. Ik heb 160 euro voor de 'reparatie' betaald en nog eens 60 euro voor 16mb geheugen. Een bon van Akai, waar het apparaat heen was getsuurd, had de verkoper van Midi Amsterdam niet, toen ik hem er naar vroeg... In een eerdere thread ('muziekzaken in Amsterdam') heb ik hier al eerder over geklaagd, maar nu doet mijn sampler het dus niet en ik voel me fucking opgelicht! Precies hetzelfde probleem is weer terug en ik verdenk die gast van Midi Amsterdam ervan dat ie dat apparaat nooit naar Akai heeft gestuurd (geen bon en dus ook geen reparatie, zo blijkt nu...).
Wat denken jullie?
Buiten deze vermeende oplichterij, wordt ik nu gewoon helemaal leip! Vol inspiratie en onmogelijk die te uiten, behalve dan in fysiek geweld in mijn sociale omgeving! Heeeeelp!
Zo, dat moest ik ff kwijt...
ik kom ook vant kamp maar ik kan je verzekeren dat ook daar mensen zijn die een opleiding volgen en zelfs muziek maken (zoals ik) en die er niet op uit zijn om mensen op te lichten in tegendeel zelfs tuurlijk heb je die er bij maar dat heb je bij jullie huisbewoners toch ook , sorry dat ik hier even over klaag maar laten we nou gewoon niet gelijk iemand in een hokje plaatsen omdat tie er mischien een beetje onguur uit ziet als jij zelf dan een beetje nadenkt breng je dus gewoon je aparatuur daar niet naar toe en daarbij hij heeft toch weer anderhalf jaar gedaan ik zie het niet echt als oplichting peace demich
Maar je hebt gelijk hoor, beste reiziger/kamper/woonwagenbewoner die opmerking had eigenlijk niet gehoeven....maar mensen zeggen soms wel 's dingen die ze niet zo menen als je erg boos zijn....er zal vast wel 's iemand op het kamp zoiets over burgers hebben gezegd, toch?