SF-meeting carpool thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Perfect Sjeijk!

Ik zou wel willen weten of er iemand uit omgeving venlo/maasbree is met wie ik kan meerijden/met de trein mee kan.

Eindhoven e.o., ik kan ook met de trein komen maar meerijden lijkt me gezelliger.

Ik vraag me af of er veel mensen uit België komen en of die ook willen lekker samentroepen...
zou nog leuk kunnen zijn ;)
lekker onderweg ook over synths lullen :)

en ook handig qua vervoer natuurlijk...

Met mij kunnen eventueel 3 mensen meerijden, mits ze geen stront aan hun schoenen hebben.
Standplaats Alkmaar station, even pb-en als je mee wil. Heb achterin geen ruimte voor grote synths, wel rack of dozen..

:peukie:

Ik vertrek vanuit Zeeland, (lewedorp) en rijd langs Goes .. ( of middelburg) kunnen 3 mensen bij mij mee...

ik hear it :)

ohja.. mijn voiture betreft een daf 66 .. dus ik kan geen al te grote modulars meenemen.

Deze eindhovenaar gaat ook naar Den Haag en kan nog wel een of twee peopletjes meenemen.
Niet teveel gier dan. Dat gaat niet passen.

Ik kom uit Schiedam / Rotterdam.

Ik ga waarschijnlijk met de trein, maar als iemand uit de buurt nog een plekje in zijn(haar?) voiture heeft, dan hoor ik het graag. Is natuurlijk ook veel gezelliger... Vorige keer 2x 2 uur naar keiharde gabber moeten luisteren... :dubbel:

Trein: Anders kunnen we mischien op Rotterdam CS afspreken met een groepje. Alle zuiderlingen komen daar toch langs met de trein?

Ik kan waarschijnljk de avondsessie van de meeting niet meemaken. =(

Je kan natuurlijk ook met andere treingangers afspreken, al is dat minder confortabel natuurlijk...

Hoewel, je kan wel allemaal aan het bier :D

Ik vertrek om 08:45 uur van station Leeuwarden. Heb dan nog 1 plek open. Rijdt ca. 17:00 uur terug naar Leeuwarden.

Laatst gewijzigd:
Ik rij vanuit Lelystad,niet al te vroeg.....iemand mee ?;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back