Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als er 1 ding is waar mijn nekharen van overeind gaan staan, dan is het de opmerking 'Ik heb het aan Chat gevraagd, en...' [haakt mentaal af]Het heeft natuurlijk ook geen nut om hier AI antwoorden te dumpen terwijl iemand dat zelf ook kan vragen aan de virtuele vriend naar wens.
Maar daar ga ik juist zo lekker op...Dan hoef je niet te zoeken of je vraag al 100x gesteld is, en bespaar je jezelf de toorn van de SF geleerden als het bijvoorbeeld een noob vraag is![]()

En ook voor de vorm van de communicatie voel ik niet de behoefte om hier superduidelijk en consistent te zijn... Beetje casual, kletspraat en wartaal uitslaan vind ik prima

Large Language Model. De GPT uit ChatGPT staat voor Generative Pre-trained Transformer. Oftewel, je duwt er HEEL veel tekst (of andere data) in, daarmee bouw je een neuraal netwerk met wegingen tussen woorden/zinnen/tokens en dan kan 'ie na afloop als het goed is lekker terug papegaaienIk weet niet eens wat LLM zou moeten betekenen?

Maar daar ga ik juist zo lekker op...
(No kink shaming plz)
Lekker... Saai dagje op kantoor?
Ff op synth forum vragen water beter is... Digitaal of analoog![]()

Rustig dagje op kantoor... Tijd om een beetje te trollen
Krijg het gevoel dat je vandaag bijdehandjes als lunch hebt gehad, je bent erg grappig in deze draad.![]()

Ik had het ondertussen al gegoogled maar om op de vraag terug te komen van de ts, nee dat doe ik persoonlijk niet. Lijkt mij zelfs een beetje raar als je hier dat soort dingen deelt want ga je dat dan eerst fact checken of moeten wij dat dan doen? Ik gebruik weleens Gemini voor als de code van mijn website niet werkt en/of een SEO adviesje maar daar blijft het wel bij. Kan mij niet voorstellen dat wanneer hier iemand bijv. vraagt wat een goede oberheim clone is dat jij dan een door ai gegenereerde reactie hier gaat plaatsen. Zeker als je net doet alsof jij het zelf hebt geschreven/bedachtLarge Language Model
Je hebt een wereldjob!Rustig dagje op kantoor... Tijd om een beetje te trollen![]()

Large Language Model. De GPT uit ChatGPT staat voor Generative Pre-trained Transformer.
De mooiste AI-gerelateerde opmerking die ik tot nu toe heb mogen lezen is dat sommige mensen die diensten leveren inmiddels bij het gebruik van ChatGPT of een andere AI door hun klanten een extra bedrag in rekening brengen wegens het moeten doorspitten van AI-rommel.Als er 1 ding is waar mijn nekharen van overeind gaan staan, dan is het de opmerking 'Ik heb het aan Chat gevraagd, en...' [haakt mentaal af]