Alle cubase plug ins werken niet

Slipperman

Rooibosje iemand?
Ik heb een probleem: Alle cubase plug-ins werken niet. Wat moet ik doen. Ik heb er behoorlijk wat alleen geen van alle geeft geluid. Maakt niet uit welke outputs ik heb. Ze werken gewoon niet.

Dit lijkt mij een zeer ernstig probleem. Ik denk dat je even met de helpdesk van Steinberg moet bellen.

Greetz,

Yawgmoth

Hebben ze weleens gewerkt? Zo niet, zou ik ze meteen gaan ruilen !

Dat gebeurt regelmatig met goedkope vst's, je moet echt goede, jammer genoeg dure, vst's gaan kopen. En inderdaad in de winkel gaan vragen of ze je goedkope niet willen inruilen.

Help desk werkt niet en in de handleiding vind ik niet veel. (Eigenlijk niks).

Voordat ik iemand bij de hel(p)desk te pakken krijg ben ik weer een lange tijd verder.

De plugins die ik heb zijn gratis en ook de bijgeleverde werken niet echt. De knoppen en zo doen het maar er komt geen geluid. Ik kan ze ook niet op audio tracks zetten dus zijn ze voor MIDI.

klinkt als een gekraakte versie van Cubase probleem.. :)
Hey slipperman, probeer je binnen een week boven de 1000-berichten grens te komen ofzo?

Arv

Nou nee dat niet hoezo???? Zoveel berichten heb ik toch niet.

De versie is laat ik zeggen half gekraakt. Een vriend en ik hebben hem samen gekocht. We hebben dit gedaan omdat we samen componeren en zo kunnen we samen achter onze eigen computers aan het zelfde nummer werken. Vandaar. Ik heb er alleen de crack over moeten gooien omdat ie het niet deed om een vage reden (Hoop fout meldingen). Vandaar. Alleen bij de originele cd doet ie het ook niet. (Op m'n vriends computer dus).

Back