Nieuwe track !!!

R-LAX

Ingeburgerd
Hi all !!!

Ik ben producer van trance/progressive muziek.

Ik heb een nieuwe track af...ook mijn andere tracks staan op de website.

Turbulance - R-LAX

Website:

http://www.r-lax.com/

Greetz and R-LAX

Attachments

• 30-1.jpg
    30-1.jpg
    7 KB · Bekeken: 96
O ja

O ja

Graag kritiek op mn muziek!!!

Leuke geluiden maar qua organialiteit van de muziek zou je en meer structuur en opbouw kunnen gebruiken.

En overmatig gebruik van reverbs maakt het wat chaotisch overkomen.

Inderdaad fuse heeft gelijk mijn oren worden erg moe van de reverb.
En het doet me meer denken aan film muziek.

Ligt het aan mij of is het niet (meer) mogelijk om je tracks te luisteren?

Wel ff wat ongevraagde kritiek op je site hoor. Kan wat betweterig overkomen, maar het is bedoeld om je te helpen :).
-Dat letterype Comic Sans MS zou ik veranderen naar een strakker lettertype (wat beter bij trance past) en vooral... niet zo hobbyistachtig/teletubby over komt.
-Er zijn veel plaatjes die niet ingeladen worden... staan ze nog wel op je server?
-Leuke grapjes, die animated gif en een flash kleurachtergrondje... maar het voegt niets toe en komt ook wat hobby over...

Ben nog benieuwd naar je tracks!! :)

Website werkt gewoon ...

Website werkt gewoon ...

Alles werkt zover ik kan zien..

Greetz

misschien komt t omdat je t op streamen hebt gezet en quicktime die instellingen hier grondig verneukt heeft ;{

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
misschien komt t omdat je t op streamen hebt gezet en quicktime die instellingen hier grondig verneukt heeft ;{

Tja apple met de media player geen probleem mee gehad.:D

Stream je niet via Flash toevallig? Kan het zijn dat je een trage server hebt waardoor hij je tracks eerst heel lang gaat zitten downloaden waarna hij hem dan pas afspeelt?

Kweet het niet... maar tis wel jammer als je potentiele fans kwijt raakt!

Origineel geplaatst door Almeros
Stream je niet via Flash toevallig? Kan het zijn dat je een trage server hebt waardoor hij je tracks eerst heel lang gaat zitten downloaden waarna hij hem dan pas afspeelt?

Kweet het niet... maar tis wel jammer als je potentiele fans kwijt raakt!

nou aan mijn downloadsnelheid ligt t niet... zit hier op een directe LAN verbinding van 100Mbit :D

Uhuhm...kuch... Uh...dit is de URL naar 1 van je images:
file:///C|/Documents%20and%20Settings/Euchaire/Bureaublad/R-LAX.COM/public_html/images/melodie.gif

Dat gaat natuurlijk niet werken zo... je moet je URL's wel laten verwijzen naar je webserver natuurlijk. Is dat niet ook het probleem met je tracks? :stupid

Anders zou ik het even snel fixen ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Uhuhm...kuch... Uh...dit is de URL naar 1 van je images:
file:///C|/Documents%20and%20Settings/Euchaire/Bureaublad/R-LAX.COM/public_html/images/melodie.gif

Dat gaat natuurlijk niet werken zo... je moet je URL's wel laten verwijzen naar je webserver natuurlijk. Is dat niet ook het probleem met je tracks? :stupid

Anders zou ik het even snel fixen ;)

dat vermoeden had ik, maar ik wilde graag even patsen met mn internetverbinding :D

PATSER!

Maar tip voor volgende keer. MP3tje mag ook. ;)

Back