[track]

Weirde muziek en of experimenteel geluid.
Gevoel komt bij me op of ik bij een of ander audio visulee art galerie/museum sta te kijken naar een kunstwerk in combinatie met audio visuele effecten.
Kan er weinig over zeggen behalve dan erg veel herhaling.
De beat gaat op den duur een beetje irriteren die hakt wel erg consequent door.
Het nummer is rond de 5 minuten maar hij leek wel een kwartier te duren.
Oef het zweet staat nog op mijn hoofd.

Tof. Het is ook wel een stoffig abstract schilderij geworden met toch wel duidelijke vormen en contouren.

Grappig dat je over het beeldende acpect begint. Thnx voor je reactie. Dat van die beat klopt wel ben ik bang.

ik heb eigelijk al beter werk van je gehoord om eerlijk te zijn.
het nummer Seauti om maar een klein voorbeeld te geven.
ik denk dat je gewoon nieuwe dingen aan het proberen bent?
wat ik opzich wel kan waarderen. het nummer gaat gewoon veel
te lang door waardoor er bepaalde geluiden me gaan irriteren.

Je track is wat mij betreft veel te langdradig. De geluiden klinken hier en daar wel wat futuristisch maar worden tegelijkertijd een beetje irritant omdat er verder weinig variatie in zit. Wat de beat betreft heeft de schrijver van het voorgaande stukje gelijk. Je begint ongeveer met afbouwen van de track op 3:40 min en je gaat daar helemaal mee door naar 5:36, voor een plaat die uitgemixed moet worden door de DJ, kan dat handig zijn maar daar leent jouw track zich niet voor dus die afbouw in ieder geval korter maken.
Als het een experiment betreft is het naar mijn mening helaas niet gelukt.:{

was orgineel wel bedoeld als mix-plaat, en ik ken dj's die dit zouden draaien, dus idd. daarom begint ie met een snare en eindigd ie zo langdradig.

Het is idd. allemaal experimenteren geblazen de laatste tijd isnieZot!!! Ik ben/was midi ff helemaal beu. Dit is idd. niet m'n beste werk... dat weet ik. Maar ik ben wel altijd benieuwd wat mensen ervan vinden.

Back