CS6X synth. leuk,maar acheraf...

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik heb hem reeds kunnen helpen

@D_Prime. Werkt de CS6x sounddiver beter dan de voice edittor? Anders wil ik hem ook wel eens proberen.

ALvast bedankt :mega:

je moet trots zijn op je yamaha en tijd steken in editen *D ik heb de cs1 en ben er blij mee , perfecte synth voor trance , hardcore zolang je maar edit en zelf presets maak ,, sommige vinden het niks maar die weten niet beter.
ga een paar weken sounds stapelen speel wat met de effecten en je krijgt sounds die niemand heeft:biertje:

Origineel geplaatst door bp123
je moet trots zijn op je yamaha en tijd steken in editen *D ik heb de cs1 en ben er blij mee , perfecte synth voor trance , hardcore zolang je maar edit en zelf presets maak ,, sommige vinden het niks maar die weten niet beter.
ga een paar weken sounds stapelen speel wat met de effecten en je krijgt sounds die niemand heeft:biertje:

Idem hier met mijn S30; zelfde engine - Als je even je best doet krijg je er ultiem hippe en unieke geluidjes uit!!
Zeer bruikbaar - alleen jammer dat die menuutjes nou eenmaal niet zo my-way-of-editing is. Maar daarvoor heb ik ook een midi-editor. Suhper!!

Back