je moet trots zijn op je yamaha en tijd steken in editen ik heb de cs1 en ben er blij mee , perfecte synth voor trance , hardcore zolang je maar edit en zelf presets maak ,, sommige vinden het niks maar die weten niet beter.
ga een paar weken sounds stapelen speel wat met de effecten en je krijgt sounds die niemand heeft
Origineel geplaatst door bp123 je moet trots zijn op je yamaha en tijd steken in editen ik heb de cs1 en ben er blij mee , perfecte synth voor trance , hardcore zolang je maar edit en zelf presets maak ,, sommige vinden het niks maar die weten niet beter.
ga een paar weken sounds stapelen speel wat met de effecten en je krijgt sounds die niemand heeft
Idem hier met mijn S30; zelfde engine - Als je even je best doet krijg je er ultiem hippe en unieke geluidjes uit!!
Zeer bruikbaar - alleen jammer dat die menuutjes nou eenmaal niet zo my-way-of-editing is. Maar daarvoor heb ik ook een midi-editor. Suhper!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.