SpaceAgent202
Sinds 2001
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Dat kan ik wel volgen, maar je vergeet wel dat de meeste bezoekers (en dan vooral minderjarigen) zich niet van het gevaar bewust zijn.
daar sluit ik me bij aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Dat kan ik wel volgen, maar je vergeet wel dat de meeste bezoekers (en dan vooral minderjarigen) zich niet van het gevaar bewust zijn.
Origineel geplaatst door Roel
hoeveel dagen rust voor een oor met blijvende piep? oneindig?
een blijvende piep raak je niet kwijt, toch?Origineel geplaatst door Remmelt
Hier in Groningen gaat de milieudienst over dat soort zaken. Die gasten lopen wel met db metertjes rond, waardoor er nu een heleboel kroegen geen live muziek meer kunnen programmeren.
Ik vind dat bezoekers prima zélf kunnen bepalen of ze ergens naar binnen gaan waar harde muziek wordt gedraaid. Net als dat je zelf beslist of je rookt, drinkt of autorijdt.
Laat de politie en milieudienst zich alstjeblieft met belangrijkere zaken bezig houden.![]()
Origineel geplaatst door Zoidsity
een blijvende piep raak je niet kwijt, toch?

Origineel geplaatst door Roel
daarom vroeg ik me dan ook af of je oneindig rust moest nemen![]()

Origineel geplaatst door Catalunya
tja helemaal kwijtraken doe je niet. Wanneer je in je graf ligt, dan nog kan er een piepende muis voorbij komen![]()

Origineel geplaatst door Remmelt
Hier in Groningen gaat de milieudienst over dat soort zaken. Die gasten lopen wel met db metertjes rond, waardoor er nu een heleboel kroegen geen live muziek meer kunnen programmeren.
Origineel geplaatst door matt second
Een instantie zoals een milieudienst / gemeente doet inderdaad geluidmetingen. Niet om de bezoekers te beschermen tegen hoge geluidniveaus, maar als handhaving op de normen die in de milieuwetgeving staan. We hebben het dan over geluidoverlast naar buurtbewoners.
Origineel geplaatst door isnieZot
dat is omdat er bij luide muziek je lichaam een bepaalde stof aanmaakt die je dan in een soort van extase brengt.
heb ik een tijdje ergens gelezen.

Origineel geplaatst door simon
Wij muzikanten moeten HEEL voorzichtig zijn met ons gehoor !