[ambient/triphop] Hardmoon - Holamaharachtermyan

ok bij mij,maar hier en daar meer nuances bij gooien,maar met ambient muziek moet je hier niet mee komen opzetten.Trance en zeker techno waar er geen noot muziek bij te pas aan komt snappen ze hier wel.
doe zo voort.

zeeeeeeeeeeer leuke track. voelt heel speels aan.
en ik vind de titel holmahrachtermyan wel passen. ik heb het gevoel dat ik 10 cm bover de grond
aan het lopen ben en alles achter me laat. :halleluja

maar met ambient muziek moet je hier niet mee komen opzetten.Trance en zeker techno waar er geen noot muziek bij te pas aan komt snappen ze hier wel.

ohjee wat voelen we ons elitair zeg. er is hier al veel ambient voorbijgekomen oa. door mezelf.

wat een leuke track!
lekker veel naar plaid geluisterd de laatste tijd? mooie orbitalachtige overdaad van melodieën die elkaar niet wegdrukken in de mix.
die gefilterde drumbreak vind ik erg aangenaam.
ter verbetering zou je eventueel kunnen kijken naar wat afwisselingen in de geluiden zelf (modulatie, filtering, etc.). niet in de melodie, dat zit wel goed.
of misschien wat subtiele polyritmische elementen hier en daar.
erg leuk hoor!

Origineel geplaatst door sinew1958
maar met ambient muziek moet je hier niet mee komen opzetten.Trance en zeker techno waar er geen noot muziek bij te pas aan komt snappen ze hier wel.

en alweer zo'n belachelijk zielige opmerking van jou.
fantastisch, ik lach me kapot :D
mag ik jouw uitspraken niet een keer bundelen en uitbrengen in boekvorm? ik denk dat heel veel andere mensen nog kunnen genieten van die kromme uitspattingen van domheid.

Origineel geplaatst door cyan_circle
wat een leuke track!
lekker veel naar plaid geluisterd de laatste tijd? mooie orbitalachtige overdaad van melodieën die elkaar niet wegdrukken in de mix.
die gefilterde drumbreak vind ik erg aangenaam.
ter verbetering zou je eventueel kunnen kijken naar wat afwisselingen in de geluiden zelf (modulatie, filtering, etc.). niet in de melodie, dat zit wel goed.
of misschien wat subtiele polyritmische elementen hier en daar.
erg leuk hoor!

en alweer zo'n belachelijk zielige opmerking van jou.
fantastisch, ik lach me kapot :D
mag ik jouw uitspraken niet een keer bundelen en uitbrengen in boekvorm? ik denk dat heel veel andere mensen nog kunnen genieten van die kromme uitspattingen van domheid.

Toch heeft hij wel een beetje gelijk het is natuurlijk vooral dance trance techno etc wat hier langs komt.
Dat ik trouwens erg leuk kan vinden mits goed gedaan.
Maar het is gelukkig al langzaam wat aan het veranderen qua muziek stijlen hier.
Maar dat heeft misschien wel te maken dat dance met al zijn stromingen over zijn hoogtepunt heen aan het raken is.

Weer zo'n lekkere track lekker sounds.
Maar nu hou je mijn aandacht minder vast dan bij de andere.
Ik vind hem nu veel te lang en daardoor wordt hij eentonig wat hij eigenlijk dus niet is.

heel mooi.
inderdaad wel erg Plaid-like maar dat is een compliment vind ik. Van dat soort muziek kan er nooit genoeg zijn.

Sinew1958, als dat echt jou geboortedatum is dan gedraag je je wel erg kinderachtig voor je leeftijd. En ook, je hebt niet eens gelijk man. Er komt zat voorbij qua non-dance tis alleen even opletten geblazen..

[ongenuanceerde opmerking]
Het valt me op dat vaak de Belgen nogal uit de hoogte overkomen op dit forum... :(
[/ongenuanceerde opmerking]

[vieze man modus]

Pis jij nog in bed?

Lekker he? Zo fijn pissen in bed?
Lekker hoor.

[/vieze man modus]
:bekdicht:

Mooi muziek.

De track is mooi af. Misschien dat je nog aan het raffinement kan werken qua geluid en bijgeluidjes. De drums af en toe subtiel aanpassen met tempo versnellingen. De bas meer moduleren of warmer maken. Nog meer spelen met de melodieen.
Wat me wel opvalt is het grote verschil tussen verschillende reverbs.

Zeker mooi.

een schoon muziekske om de avond hier mee af te sluiten was dat !

zeer leuke melodietjes, hier en daar de klank nog wat variëren lijkt mij ook het nummer ten goede te komen
ook de klank die ergens in 1/5 van het nummer invalt vind ik ni 100% in het nummer passen ( trompet/pad achtige klank )

in ieder geval tijd dat er nog eens een ambient revival komt, tis ten slotte alweer meer dan 10 jaar geleden ;)

Hoi Ukeleke,

Wanneer post je weer eens wat? Of waar post je nu tegenwoordig since je niet meer op cc zit? Wil graag nieuwe stuff van je horen.. het was altijd ubervet weet je :)

Back