Verschil klank tussen digitale en analoge Spirit mixers?

Saturation

Prutser
Ik heb net even wat mxers beluisterd. Een Allen & Heath Mixwizzard, de digitale Spirit 324 live, en de mackie 1604 VLZ Pro. Ondanks wat veel mensen steeds zeggen over britse eq vind ik Mackie toch het best klinken. Ik wil alleen nog even weten of er veel klankverschil is tussen de Spirit 324 Live en analoge mixers van Spirit zoals b.v de Spirit FX16. Als het verschil minimaal is koop ik die Mackie denk ik.

Dus is er veel verschil, en wat kan je er over zeggen?

:okdan:

Je zal ze toch zelf moeten gaan uitproberen vrees ik. Een mixer kopen omdat wij/ik 'm goed vind/en biedt geen garantie dat jij 'm phat vind.

toch een tip: als je al voor Mackie bent gevallen zou ik persoonlijk de moeite niet meer nemen om een dure spirit 324 uit te proberen. Brits blijft Brits ;)

Alright! Het word een Mackie dus. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg.

Thanks.

Wat voor verschillen zitten er tussen de oudere Mackie CR 1604 VLZ en de Mackie 1604 VLZ Pro modellen?

Hoe is de b.v de geluidskwaliteit van die oudere modellen, signaal ruis verhouding, headroom enz.

de pro versie heeft geloof ik betere pre-amps maar dat kun je denk ik ook wel even op de mackie site checken

Ik denk dat we het over verschillende types hebben. Ik wil graag het verschil weten tussen de voorloper van de 1604 VLZ en de 1604 VLZ of de 1604 VLZ Pro. Ik denk dat jij het verschil aangeeft tussen de 1604 VLZ en de 1604 VLZ Pro.
Op de Mackie site staat dat de nieuwere modellen betere pre-amps en headroom hebben en zo, maar ik ben benieuwd of dat echt zoveel beter is, zodat ik het beste die nieuwere modellen kan kopen, of dat ik net zo goed zo'n oud model kan kopen.

Thanks

Back