Je bent op zoek naar een speciale synth of gewoon net iets te veel geld in je zak, dat brandt om uitgegeven te worden. Je weet best wat van synths en je hebt het internet al behoorlijk afgeschuimd. Je stapt een winkel binnen of hebt een particulier gevonden, die kunnen bieden wat jij zoekt, maar je weet het nog steeds niet zeker.
Welke redenen heb je om tot de aankoop over te gaan of juist niet?
Daarmee bedoel ik zaken als: hoe word je geholpen en heb je vertrouwen in de voorlichting? Leveringstijden? Prijs?
De vraag gaat dus over hoe bewust je bent als koper...
Het geven van voorbeelden maakt deze vraag wat minder abstract.
Zelf heb ik eens afgezien van een koop, omdat de, overigens zeer aantrekkelijke, verkoopster over een keukenmachine vertelde dat ze hem zelf thuis ook gebruikte (een bijzonder zwak argument) en dat het aardappelen schillen zo gemakkelijk ging (wat zo'n ding nu juist niet kan), dus geen kassa!
Wout
Welke redenen heb je om tot de aankoop over te gaan of juist niet?
Daarmee bedoel ik zaken als: hoe word je geholpen en heb je vertrouwen in de voorlichting? Leveringstijden? Prijs?
De vraag gaat dus over hoe bewust je bent als koper...
Het geven van voorbeelden maakt deze vraag wat minder abstract.
Zelf heb ik eens afgezien van een koop, omdat de, overigens zeer aantrekkelijke, verkoopster over een keukenmachine vertelde dat ze hem zelf thuis ook gebruikte (een bijzonder zwak argument) en dat het aardappelen schillen zo gemakkelijk ging (wat zo'n ding nu juist niet kan), dus geen kassa!
Wout