Zomer [latinhouse]

eruk

Stamgast
Na een paar uitstapjes in andere genres ben ik maar weer eens iets gaan maken waar ik ZELf erg van hou, latinhouse.
En warempel ik ben zeker niet ontevreden over het resultaat.
Als je nog geen zin had in de vakantie dan krijg je dat nu wel!
(ik zit er over te denken om dit naar en label te sturen, denken jullie dat het er goed genoeg voor is???) (vandaar de slechte geluidskwaliteit 112kbps):biertje:

Laatst gewijzigd:
Als het niet je ding is, is het niet gek dat je niet enthousiast bent he... ik wordt ook niet enthousiast van gothic
(weet ook nog niet of ik het ga proberen hoor)

Idee is leuk, zangsampletje is goed..

maar het klinkt nogal 'leeg'...vooral die lead (sax ofzo?) met dat andere leadje klinkt dun..
Ook de beats zijn te dun, misschien als je ze vervangt door wat meer bigbeat-achtige sounds werkt dat wel.
Misschien een loopje of wat extra percussie erbij...

Zomers is het wel

:biertje:

Ik vind dat Bass gelijk heeft.

Het klinkt te dun om Latino te kunnen zijn.

Latino is calienté muziek :duivels: en dat vind je hier niet in terug. Je moet veel warmere klanken gebruiken volgens mij.

En het nummer gaat iets te traag ook. Moet meer swingen en een up tempo gevoel geven.

Maar voor de rest is het idee wel goed! Ik zou er zeeeeker op verder werken!

:okdan:

Zelfde mening hier zo'n beetje... arrangement steekt wel goed in elkaar, maar klinkt een beetje of 't uit een 200 euro Roland keyboardje komt... (sorry, maar da's mijn mening)...

En misschien nog een heel catchy zangrefreintje ofzo, dan is 'ie wel zo'n beetje af. Succes!

Ik mis ook de akkoorden, om echt die latin feel te krijgen moet je wel een paar goeie akkoorden gebruiken>
Ik vind die kitscherige saxgeluiden juist leuk

oke goeie tips thnx!ga door!
Trouwens dat die beat dun lijkt komt volgens mij ook een beetje door de slechte conversie, daardoor klinken de hihats ed een stuk minder
Ik ga er idd nog wel wat meer warme akkoordjes ingooien!

Back