Neon Vomit
Gedeactiveerd account
Dat vroeg ik dan ook niet.Origineel geplaatst door fuse
En andere kunnen niet zeggen welke hoofdtelefoon JIJ moet nemen.
Origineel geplaatst door Neon Vomit
Weet iemand een goede low budget koptelefoon ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat vroeg ik dan ook niet.Origineel geplaatst door fuse
En andere kunnen niet zeggen welke hoofdtelefoon JIJ moet nemen.
Weet iemand een goede low budget koptelefoon ?
Origineel geplaatst door ikke
![]()
Nee.
ff serieus.. Senheisser maakt goede headphones. (gaan wel snel kapot)
Klinkt wel heel fout moet ik zeggen...Origineel geplaatst door Remmelt
Voor € 100,- heb je wel een leuke koptelefoon van Stanton (djpro2000 ofzo).
Thanks! nuttige info.Origineel geplaatst door sjeijk
Allereerst een interessante link:

Dat vroeg ik dan ook niet.

Ik heb meerdere reacties van jou gezien bij nieuwkomers.Origineel geplaatst door fuse
Koop je hem dan voor je moeder of zo? Omdat je die Frans Bauer nou eindelijk eens een keertje meer dan zat bent?
Grote kans is dat de eerste de beste redelijke hoofdtelefoon al goed zat is omdat je toch nog geen verwende oren hebt. En als hij niet te duur is kun je fijn doorsparen voor MONITOR SPEAKERS.

Origineel geplaatst door ikke
ff serieus.. Senheisser maakt goede headphones. (gaan wel snel kapot)
Het is prettig dat je die deelt, alleen de toon waarop je dat doet is arrogant.Origineel geplaatst door fuse
Arrogant?
Zou het eerder ervaring noemen.
Ik vraag om de menig van anderen omdat mijn ego zo groot is? Ik doe dat zodat ik in de winkel niet te veel op mijn eigen gevoel afga. Ik wil een objectief resultaat halen uit het geluid en niet 100% mijn smaak. (Om ook nog even terug te komen op mijn nog niet verwende oortjes)Maar als jij en je ego in dat besloten wereldje van je niet verder kan kijken dan je neus lang kan zoeken dan mag je dat helemaal zelf weten.
Anderen hebben mij prima geholpen. Jij hebt me ook geholpen met die laatste regels in je post
Maar post niet zomaar dingen zonder er niet even bij stil te staan of anderen daar ook iets mee kunnen helpen.