Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door virkaz
Zodra er vst ondersteuning inkomt zijn de trax ook niet meer uitwisselbaar.
niet iedereen heeft dezelfde plugs!

ik zou het wel grappig vinden als je gewoon je externe apparatuur kon aansturen, midi out kanalenOrigineel geplaatst door Grooveboy
Net als bv yamaha en roland nu doen: hun hardware omzetten naar software versies (los van
of dit nou goed klinkt of dat je het nauwkeurige copieen zijn: heel andere discussie)
Dat je bv kunt kiezen een jupiter in je reason"rack" te hangen of een moogje meer of minder!
Lijkt me wel gaaf... en als dat niet mogelijk is ivm merknaam etc, om dan gewoon "reasonhardware"
te kopen in de vorm van een softwaresynth/compressor of ook gitaren /pianos/ percussie instrumenten etc.
wat vinden jullie
.Origineel geplaatst door funkdecoder
Je bedoelt een soort add-on pakketjes? Dat zou wel leuk zijn en ik denk dat er wel vraag naar is, zodat propellerhead (als ze het slim doen) wel big business kunnen maken. Kijk maar eens naar The Sims en de bijbehorende 367642354 addons. Al hoeft propellerhead weer niet op zo'n marktafzet en omzet te rekenen.
Origineel geplaatst door olafmol
als ik zo es op KVR-VST enzo rondkijk vinden de meeste mensen daar 50 euro voor een plugin al TE duur...... maw: weinig big business volgens mij............en ze hebben natuurlijk wel de refills voor een soortgelijke truuk........het laatste product van de props is dan ook een drum refill op DVD
.Origineel geplaatst door funkdecoder
Bedoel je plug-ins in het algemeen of eventuele plug-ins voor Reason? Als het plug-ins in het algemeen betreft dan zijn het vreemde lui, aangezien software de laatste jaren steeds populairder wordt en steeds meer wordt gebruikt. En die refills zijn idd wel leuk, maar geef mij maar nieuwe instrumentjes.

Origineel geplaatst door cloudman
er zullen zat 303 vsti's die freeware zijn rondhangen (of ze goed zouden zijn weet ik niet)
maar die superwave p8 is er ook in een gratis variant, endie vind ik verdomd lekker!
en wel jammer dat je dat niet onder reason kunt gebruiken,
maar ik wil niet opnieuw over vsti beginnen... (daar is genoeg over gezegd hierboven)
Nu, kijk... er zijn best dingen die ze kunnen doen om hun product nog aantrekkelijker te maken denk ik.
Origineel geplaatst door olafmol
zelf gebruik ik reason nu weer veel meer sinds Ableton Live4 midi heeft.....ik ben niet zo'n fan van de reason sequencer, vandaar.......
. Ach wel nee, Live (+vsti's) en Reason op een laptop is een perfecte combo. 
Origineel geplaatst door funkdecoder
Dit doe ik inderdaad ook. En die sequencer moet echt anders (lees: beter) bij reason, wan die begon mij heel snel de keel uit de hangen. Want nu neem ik reasons kanalen als audio-kanalen op in Live, maar dan moet je alsnog de kanalen in de sequencer van Reason bewerken. Bij Cubase SX hoefde je alleen de reason devices in te schakelen en routen en via Cubase sequencen. Daar was je tenminste van die omslachtige reason sequencer af! Dat is dan ook mijn enigste reden om Live weer in te ruilen voor Cubase.... Ach wel nee, Live (+vsti's) en Reason op een laptop is een perfecte combo.
![]()
Origineel geplaatst door funkdecoder
Dit doe ik inderdaad ook. En die sequencer moet echt anders (lees: beter) bij reason, wan die begon mij heel snel de keel uit de hangen. Want nu neem ik reasons kanalen als audio-kanalen op in Live, maar dan moet je alsnog de kanalen in de sequencer van Reason bewerken. Bij Cubase SX hoefde je alleen de reason devices in te schakelen en routen en via Cubase sequencen. Daar was je tenminste van die omslachtige reason sequencer af! Dat is dan ook mijn enigste reden om Live weer in te ruilen voor Cubase.... Ach wel nee, Live (+vsti's) en Reason op een laptop is een perfecte combo.
![]()