Dark System
Stamgast
Origineel geplaatst door dione
Tja,wat noem je industrial ? Mijn ervaring is dat de dansvloer leegstroomt als je echte industrieële dingen gaat draaien...( genoeg voorbeelden van gezien de laatste tijd ).....het is juist de combinatie van mainstream-hardcore met industrial-invloeden die aanslaat....( bijv : Ophidian-Butterfly )....
Ik denk wel ( die trend zie je nu al ) dat de kick en het ritme in de hardcore steeds belangrijker wordt,de melodie krijgt steeds meer een ondergeschikte rol....maar dat noem ik nog geen industrial....![]()
Industrial zoals, Peaky Pounder, Moleculez, tja wat is nu ècht industrial ... ik denk ook dat de combiantie van mainstream en industrial het goed doet, en het is duidelijk te merken dat het ritme en de kicks belangrijker worden, en dat men de melodietjes een beetje zat is (dat komt na een paar jaar wel weer terug denk ik), kijk bijv. naar de releases van The Third Movement en Enzyme, dat zit ook tussen Industrial en Main in en sommige platen compleet industrial, maar de grens is soms moeilijk te leggen, je ziet vaak een combinatie ervan. Muziek van D-Passion, Placid K enz. ...waar niet echt een melodie in zit zijn best populair volgens mij, jij kan het weten

Laatst gewijzigd: