Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De motieven zijn meestal het zelfde. Ze denken er allebei zelf beter van te worden.Origineel geplaatst door pjeut
Two wrongs don't make One right. Het gaat om de motieven er achter; de motieven van zo'n vader zijn meestal behoorlijk anders dan die van dergelijke emo-colporteurs.
Binaural beats zijn nog nooit goed met EEG metingen aangetoond.Origineel geplaatst door Triphonius Z
eenieder is welkom als proefpersoon in het EEG-lab van de Universiteit van Amsterdam om dit eens uit te proberen.
Origineel geplaatst door Neon Vomit
NLP werkt en dat is wetenschappelijk bewezen ook.
Binaural beats zijn nog nooit goed met EEG metingen aangetoond.
Ze klinken wel lekker trouwens.
Wie weet werkt alleen maar het placebo effect, maar dan zou je ook niet in REM slaap moeten geloven.
Als je bijv. als kind 3 keer per dag van je vader te horen krijgt dat je waardeloos bent en nooit iets zult bereiken dan werkt dat toch ook?
De motieven zijn meestal het zelfde. Ze denken er allebei zelf beter van te worden.
De stelling 'Ik bereik mijn doel, zonder enige weerstand' is een suggestie die ik ingesproken heb op basis van mijn ervaringen met NLP.
NLP werkt en dat is wetenschappelijk bewezen ook. Als zo'n vader dat de hele dag tegen zijn kind roept dan gaat dit kind dat vanzelf geloven of de programmering nou negatief of positief is.
Origineel geplaatst door pjeut
...ik heb inmiddels mijn portie van dit soort flauwe kul al gehad. En als ik dan die songtekst lees krijg ik weer een deja vue om van te kotsen. "Ik bereik mijn doel zonder enige weerstand"; dat is toch je reinste verlakkerij, dat is dus luilekkerland waar de gebraden kippetjes uit zichzelf in jouw mond vliegen...
Geloof me nou toch, dit soort dingen is net als die kettingbrieven waar je "gegarandeerd" rijk mee wordt; als je er langer over nadenkt, weet je eigenlijk al dat het niet klopt; uiteindelijk is er een (grote) groep die betaalt voor een kleine groep, en jij wordt van harte uitgenodigd om tot die grote groep te behoren.
En zo is het ook hiermee; als iedereen "de uiterste discipline en concentratie kan verkrijgen om perfect zijn doelen te bereiken" verandert er relatief dus helemaal niets. Hoewel ze dan nooit zullen durven beweren, is het principe erop gebaseerd dat er een hele grote groep kloyo's is die het nÃet doen. En hoewel ze dus via geniepige marketing-trucjes jou omwonden uitnodigen om tot de "uitverkoren groep" toe te treden, wordt je dus in werkelijkheid schaamteloos gemanoevreerd naar de groep van ALLERGROOTSTE KLOYO'S, nameljk de groep die de bedenkers van dit bedrog betalen voor hun slimmigheid.
Als je daartoe wilt behoren, ga vooral je stinkende gang.

Stroming?
Ik zie de link met geluid niet...Origineel geplaatst door Nolet
Het allemaal oplichterij. Net als helende kristallen, afslankpillen en Jomanda. Opgezet om gebruik te maken van mensen die daar vatbaar voor zijn.
Als ik hypnose roep dan roep jij zeker meteen Rasti Rostelli.Origineel geplaatst door pjeut
Oh, nou zijn we d'r, NLP, ik had 'et kunnen weten.
Nou ja, we weten allemaal wie de nederlandse NLP ambassadeur is
Ik zie de link met geluid niet...
Trouwens Ratelband is een zakenman en geen psycholoog.
Jomanda gelooft in god en engeltjes ipv wetenschap.
En afslankpillen horen niet in dat rijtje thuis.
Ik moet alleen lachen om je vergelijking met de new age stroming.Origineel geplaatst door Nolet
Neem gewoon een stap terug en kijk naar wat je zegt. Moet je dan ook niet lachen...
Ik heb maar 1 ding beweert en dat is dat ik resultaat merkte. Of dat kwam door binaural beats, sumblinale programmering of placebo daar heb ik mij amper over uitgelaten.Origineel geplaatst door Triphonius Z
Jij beweert dat iets werkt omdat het iets doet met je hersenen?
Ik heb o.a. binaural beats gebruikt en subliminale programmering:
Uitleg+songtekst+mp3 file staan hier:
http://www.braintrainer.tk
Laat eens horen wat je er van vindt en of het voor je werkt.
Ik hoor ook graag of ie goed gemixt is.