MULDER MAN
BANGDATTSHIDDUP
hey goed idee van die ruimtelijke geluiden!
thnx!
thnx!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fenderbender
blur - song nmr. 2 intro en daarna een "it doesnt matter" basskick erin. lekker.
om zo te luisteren een tikkie saai maar op de dansvloer werkt dit wel. ben t wel met de coment eens (jij ook trouwens) dat een ruimtelijk geluidje hier en daar het leuk zou doen.
even een off toppic vraagje;
in hoeverre hou je rekening met een dj als je een plaat aant bouwen ben? (intro's, uitros, ed.)
).
) die erg goed past op paar punten.
heerlijkOrigineel geplaatst door hansbakker
cool dat intro qua sound, maar hij duurt me wel iets te lang...ook voor een extended dj versie...
de freak synthsamples zijn lekker maar het gaat allemaal net iets te lang door...misschien wat met filters spelen?
groot pluspunt: de bassdrum duwtheerlijk
ik zou ook nog een herkenbaar/terugkerend soundje kiezen voor in de break..
verder, ga es naar wat muziek van BT luisteren en let op hoe hij van alles opknipt, ik denk dat dat soort technieken hier ook zeker bruikbaar zijn.
einde is wel HEEL erg abrubt he..
uitwerken man!
.

Origineel geplaatst door MULDER MAN
ik ken BT niet echt... ga es ff soulseeken.

Origineel geplaatst door Origin X
Ken je BT niet joh, je weet wel van de nieuwe 'hit' van tiesto op dit moment 'loves comes again'.
Echt goeie muziek dus![]()
Hij doet daar btw alleen de 'vocals'![]()
Origineel geplaatst door hansbakker
als je een beetje verder zoekt dan zie je dat hij bv. de muziek voor een aantal grote films heeft gedaan als the fast and the furious en doet ie toch wel heel vette dingen...ik weet niet of hij de track voor tiesto heeft ingezongen maar je hoort zeker dattie mee heeft geproduceerd.