[Yamaha] Yamaha AN-200

is een AN1x engine met wat drumsounds en een sequencer die wat vreemde bugs heeft..geloof dat ie bij het loopen de noten niet laat uitfaden...

Olaf

sorry voor het omhoog halen van dit topic, maar ik heb een vraag over/ probleem met mijn AN200!

ik wil namelijk zelf songs programeren, maar ik kom er niet helemaal uit.
ik heb namelijk een user-pattern voor alle maten ingesteld, maar ik kan er niks aan veranderen (en dat dan opslaan)... ik kan wel de parts muten, maar ik wil niet het hele spoor muten, maar alleen één noot weglaten en dergelijke...

dit moet kunnen, maar ik weet niet hoe!!???

alvast bedankt!

Origineel geplaatst door bambamstudio
Hij geeft trouwens een stapen seq als het goed is.
Eventjes rustig lezen...

Hij geeft trouwens een stapen seq als het goed is... Wat bedoel je?

Origineel geplaatst door RHOST
sorry voor het omhoog halen van dit topic, maar ik heb een vraag over/ probleem met mijn AN200!

ik wil namelijk zelf songs programeren, maar ik kom er niet helemaal uit.
ik heb namelijk een user-pattern voor alle maten ingesteld, maar ik kan er niks aan veranderen (en dat dan opslaan)... ik kan wel de parts muten, maar ik wil niet het hele spoor muten, maar alleen één noot weglaten en dergelijke...

dit moet kunnen, maar ik weet niet hoe!!???

alvast bedankt!

Nootje weghalen en onder een andere user pattern opslaan? Ik neem aan dat je memorie protect op off hebt staan.

ja, memory staat op protect-off

ik snap dat het lukt, als je hetzelfde pattern iets veranderd en dat onder een nieuw user-pattern opslaat... maar dit lijkt mij érg omslachtig!
maar goed voor mij is dit de enige optie...

toch bedankt!

is de sequencer van de dx 200 ook met dezelfde fouten en moeilijkheden ?

Het blijft toch een lekker synth. Rond 3:55 laat het PLG board even horen wat het (o.a.) kan. Erg lekker!

Back