E-Pro Spirit

robbie50

ferkeert lit
Hallo,

Wie kent de Nederlandse synthesizer?
Wie heeft er nog foto's van?
En wat is de waarde?

graag reactie,
mag ook per e-mail...

groet,

rob
:P

Geweldig!!!!!!!
Stuur je foto's per e-mail???

groet,

rob

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik ken hem
Ik heb hem
Fotos volgen
Ik heb 800 euro betaald
Ik schat dat er maar een stuk of 10 gemaakt zijn

En hij was hiervoor van mij. Dikke poep. Erg ruig... 1 van de 3 waarvan ik weet.

Ennuh Dennis, je hebt 750 betaald, ik zou toch zeker niet meer dan 350 voor dat Doepfer ding betalen :D

Hier is alvast een voorproefje. :)

Attachments

• spirit.jpg
    spirit.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 156
MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank voor de foto, ik heb precis dezelfde echter volgens mij zit er bij mij GEEN joystick op maar 2 wieltjes!!!!!
Destijds heb ik er een mooie houten kap voor gemaakt, van hetzelfde hout als de ombouw.....
Tevens heb ik een derde golfvorm op de IC's gevonden en deze is nu dus ook actief.....
Bij mij zijn er twee potmeter defect, afgebroken.............zijn deze nog te vinden?
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee wil doen....
Jullie een idee???

groet en BEDANKT,

rob

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Hier is alvast een voorproefje. :)

nee ik heb er eentje!!!

nee ik heb er eentje!!!

Origineel geplaatst door Leo
volgens mij gaat robbie50 er eentje goedkoper scoren...

ja............maar waar verkopen....

ja............maar waar verkopen....

Wie zoekt zoiets nu.....
Of ruilen tegen een andere vette Synt....
Ik heb ook een JX10......

of verkopen dus.....

tja, ik zou hem zelf wel willen ruilen, (heb een moog sonic6 en een roland juno106 die ik waarschijnlijk wegdoe), maar eh, die versie van jou, met die 2 wieltjes, daar zijn er weer heel veel van gemaakt, die is toch niet meer dan 200-250 waard.

;-)

maar even serieus: mono, hoe klinkt die epro? is dat wat voor mij? (die epro minisynth vond ik eigenlijk geen ruk aan, dan liever een micromoog)

maar even serieus: mono, hoe klinkt die epro? is dat wat voor mij? (die epro minisynth vond ik eigenlijk geen ruk aan, dan liever een micromoog)

Die van Dennis is wat Nico al zei: erg ruig. Maar dat komt misschien ook omdat die Spirit in het verleden een flinke elektrische optatert heeft gehad. Ik heb wel eens een andere Spirit gehoord en die klonk een stuk braver en ik ga er toch min of meer vanuit dat de overige Spirits ook zo klinken.

Ik wilde in 1984 de E-Pro Mini-Synth kopen (een kleinere versie van de Spirit) maar sindsdien heb ik niets meer van E-Pro vernomen.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik wilde in 1984 de E-Pro Mini-Synth kopen (een kleinere versie van de Spirit) maar sindsdien heb ik niets meer van E-Pro vernomen.

Phochos:D

Wees maar blij dat je niets betaald hebt, dat was namelijk de grote DGS en later ook E-Pro truuk...

Die van Dennis is wat Nico al zei: erg ruig. Maar dat komt misschien ook omdat die Spirit in het verleden een flinke elektrische optatert heeft gehad. Ik heb wel eens een andere Spirit gehoord en die klonk een stuk braver en ik ga er toch min of meer vanuit dat de overige Spirits ook zo klinken.

Toch ook voornamelijk omdat het signaal enorm hard de filters in knalt. Volgens mij moet dat toch wel te calibreren zijn. Die Pro One van jou heeft dat toch ook?

BTW, spam, als je ruig wil moet je mijn Lassence kopen... :D

meen je dit???????

meen je dit???????

Juno 106?
Meen je nu wat je schreef??????

groet,

rob....tot over 1 uur!!!

tja, ik zou hem zelf wel willen ruilen, (heb een moog sonic6 en een roland juno106 die ik waarschijnlijk wegdoe), maar eh, die versie van jou, met die 2 wieltjes, daar zijn er weer heel veel van gemaakt, die is toch niet meer dan 200-250 waard.

;-)

Goed dat je het zegt: ik moet nog steeds een rol ductape scoren om m'n speakers na die Lassence-aanval weer wat op te lappen. :D:D:D

is die lassence het dan toch???

en rob, je maakt een grap hè? juno106 is rond de 300 ongeveer, die klote epro van jou zeker het dubbele, volgens die quasi-kenners hier.

Back